Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Semper..

13. 2. 2011 13:21
Jen tak dál

R^

0 0
možnosti

Šach.mat

13. 2. 2011 21:16
Re: Jen tak dál

A KAM až dál? :-) Nepřeháněj to s těma pochvalama, aby se střídavkové z toho nakonec nerozkojili ;-D;-)! Vzhledem ke svému způsobu propagace střídavky (tedy kydání na ženy a vyřizování si účtů s ex) nejsou totiž na pochvaly zvyklí, a to ani od mužských diskutérů ;-D.

(a díkes za ten... dodatečnej pozdrav... ;-))

0 0
možnosti

p_c

11. 2. 2011 7:50
půvosní článek odstraněn?

dnes jsem si všiml, že přestal fungovat odkaz na původní článek paní redaktorky, ke kterému jsem se vyjádřil. Nemohu ho ani nalézt. Jak je to možné?

0 0
možnosti

Semper..

13. 2. 2011 13:18
Re: půvosní článek odstraněn?

asi tu funguje nějaký supercensor. Na hlavní straně např. zmizel článek o plánu  p. Kalouska na zvýšení DPH u potravin. Když jsem na to upozornil, resp. slušně se dotázal byl jsem smazán. Uvědomte si, kdo tento portál vlastní..Ne nějací Němci (ach kde jsou ty časy, "za Němců" byla MFD výborným deníkem), ale lidé z "vyvoleného národa"...Snad se dovtípíte...;-)

0 0
možnosti

www.stridavka.cz

10. 2. 2011 15:58
Tak by měly rozhodovat všechny soudy

"Po rozchodu rodičů by měl mít rovněž zajištěnou možnost stýkat se v co nejširší míře s oběma rodiči. Oba rodiče mají právo na výchovné působení na své dítě. Za této situace pak rozhodujícím kritériem, kterému z rodičů nezletilého svěřit, pro soud byla ta okolnost, který z rodičů je ochoten umožnit druhému z rodičů, který nebude mít dítě ve své péči, co nejširší kontakt s dítětem. "

http://www.stridavka.cz/nebraneni-v-kontaktu-rozhodujici-pro-svereni-do-pece.html

0 0
možnosti

Šach.mat

10. 2. 2011 16:05
Re: Tak by měly rozhodovat všechny soudy

Chápu dobře, že POKUD by matka umožnila co nejširší kontakt dítěte s otcem, na střídavce byste netrvali?

(Jinak výše uvedená citace postrádá smysl, že? ;-))

0 0
možnosti

Antonín, topič

10. 2. 2011 15:53
Pozor!

"dítě po rozvodu má svůj život mnohem komplikovanější, než to z úplné rodiny"

platí pouze za určitých okolností.

0 0
možnosti

JUDr. Lawyer

10. 2. 2011 12:20
Tak ještě jednou

Nezpochybňuji, že dítě po rozvodu má svůj život mnohem komplikovanější, než to z úplné rodiny. Bude ho však mít komplikovanější ať bude v péči jednoho rodiče nebo v péči střídavé. Otázka je, co je pro dítě větší mínus - buď "stabilní" prostředí u jednoho z rodičů a povrchní vztah k tomu druhému (tátovi), nebo dva domovy a možnost čerpat z výchovy a péče obou rodičů rovnoměrně. Vy kteří se zde tak rádi oháníte nutností jednoho stabilního zázemí pro úspěšný psychický vývoj dítěte a jeho zařazení do společnosti - přečtěte si laskavě odborné studie o tom, jakých životních výsledků dosahují ty děti, které vyrůstali bez bezprostředního výchovného působení otce. Není to příjemné počteníčko. Tvrdit, že postýlka s oblíbeným plyšákem mi nahradí tátu je bohapustý nesmysl. Zejména v našem státě, proslulém svou masivní činností chalupářskou a chatařskou, kdy se pravidelně na víkend sebereme a jezdíme "vypadnout" z měst, je poznámka o stálosti a neměnnosti prostředí více než úsměvná.

0 0
možnosti

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

10. 2. 2011 12:28
Re: Tak ještě jednou

kde jste nabyl dojmu, že pokud dítě žije ve výhradní péči jednoho z rodičů, má automaticky k tomu druhému povrchní vztah?

0 0
možnosti

www.stridavka.cz

10. 2. 2011 12:15
Nespravedlivé rozsudky způsobují deprivaci otců i dětí

"Střídavá péče o děti rozvedených rodičů je v současné době jediným účinným prostředkem, jak zlepšit osudy těchto dětí. Je však nutno počítat se zběsilými útoky feministek, které vidí ve střídavé péči nebezpečí pro výsady a neoprávněné výhody rozvedených žen." (Doc. MUDr. Richard Kluzák, CSc.)

http://www.stridavka.cz/nespravedlive-rozsudky-zpusobuji-deprivaci-otcu-i-deti.html

0 0
možnosti

IfčaX

10. 2. 2011 12:19
Re: Nespravedlivé rozsudky způsobují deprivaci otců i dětí

Nojo... pár nespravedlivě rozsouzených deprivantů by se tu našlo, to je pravda...

0 0
možnosti

Kvetuska55

10. 2. 2011 11:07
Střídavá péče

je nesmysl, snad ? s velkým otazníkem může fungovat tehdy, pokud se oba rodiče v klidu dohodnou. Ovšem když jsou tak osvícení a schopni dohody, proč se tedy rozváděli?

0 0
možnosti

p_c

10. 2. 2011 11:16
Re: Střídavá péče

Střídavá péče je tak velký nesmysl, jak je smyslem, aby mělo dítě jen matku :-) Mimochodem. Co když je osvícený jen otec, chce se dohodnout. Naopak matka osvícená není a dohodu maří. Komu byste pak dítě svěřila, když ne do střídavé péče? Očekávám, že osvícenému otci ;-)

0 0
možnosti

misaviki

10. 2. 2011 10:29
Střídavá péče ano - ale ať se stěhují rodiče

Střídavá péče - ano, za podmínky, že kdo se bude periodicky stěhovat, budou rodiče, ne chudák dítě. Přijde vám normální handrkovat se každých 14 dní (měsíc...) s ranečkem o dům dál? Mě to teda normální nepřijde. Jak by se vám líbilo být každých 14 dní jinde?  To si stěhuje váš syn např. objemnou sbírku, těžce složitelnou autodráhu, skluzavku, DVD, postel (není dobré střídat postele), oblíbené nádobí.... (vycházím z potřeb svého syna)?. A co např. nový partner se svým dítětem, jak se mají utvářet vztahy, když je tam druhé dítě jenom někdy? Nedochází ke třenicím typu - já jsem tu doma, ty jen občas, takže pokoj bude zařízen po mém? Nebudu se s tebou dělit? U dětí to tak totiž chodí. Pokud bych se rozvedla a manžel vysoudil střídavou péči, nechám mu raději syna v péči úplně - v jeho zájmu! Rodiče usilují o svá práva, ale co to udělá s děckem je jim fuk! A nechoďte na mě s řečmi o dvou domovech a podobných ptákovinách; nic takového není, domov je prostě jenom jeden.

0 0
možnosti

Ludvajz123

10. 2. 2011 10:48
Re: Střídavá péče ano - ale ať se stěhují rodiče

Ja tomu moc nerozumim - vas syn je tak zavisly na vecech, ze by uprednostnil oblibene nadobi, skluzavku a autodrahu pred moznosti byt s druhym rodicem? Hodnotny vztah s obema rodici je preci daleko cennejsi, ne? Je mi vas lito, kdyz dite je vice nez na rodice fixovane na par kramu a rekne vam, ze chce byt jen u jednoho z vas, protoze tam ma svuj oblibeny hrnek...

Osobne stridame rok a pul ctyrleteho kluka a neni naprosto zadny problem s tim, ze by mu nejak chybely veci co ma u druheho rodice. Naopak to ma pestrejsi a rad si treba vzdycky pohraje s hrackami, ktere nejakou dobu nevidel. Kupodivu jsem ani nezaznamenal, ze by se synek dozadoval abychom mu nabalili vsechny ty hracky a veci, tak asi je nase dite jine nez to vase (diky bohu).

0 0
možnosti

mamina2

10. 2. 2011 9:23
Dva domovy

Téma se mně osobně naštěstí netýká a ve svém okolí znám i zlovolné matky, které brání styku dětí s otcem, i otce, které o své děti nejeví zájem a nejradši by ani neplatili. Ale pokud jde o střídavou péči, připadá mi od rodičů sobecké, že tu nepříznivou stránku střídavé péče, tedy ty dva domovy a neustálé stěhování musí podstupovat děti. Proč se tedy nestřídají rodiče u dítěte v původním bytě? Pak by dítě mělo oba svoje rodiče, ale tu nepříjemnou část by absolvovali rodiče, ne dítě, které za nic nemůže.

0 0
možnosti

p_c

10. 2. 2011 9:29
Re: Dva domovy

máte pravdu, nejlepší by to tak bylo. Jenže to soud nařídit nemůže. Když jeden nechce, nikdo ho bydlet s dítětem nedonutí. Pak nezbývá nic jiného, než nařídit střídavku a snažit se vytvořit dítěti domovy dva.. Pořád je to lepší, než mu sebrat jednoho rodiče. Já osobně měl nůž na krku, proto jsem musel o střídavku usilovat. Syna bych ztratil. Žena mi bránila v kontaktu s ním, nadřazovala se nade mne, nerespektovala, že jsem rovnocenný rodič.. Kdyby mi nechala možnost se s ním stýkat, nebránila nám v kontaktu a uznala, že i já jsem pro něj v jeho životě důležitý, jako ona, klidně by si ho mohla nechat ve formální péči.. . Já ho chtěl ale navštívit, když bych šel kolem, chtěl jsem ho vyzvednout občas ve školce, něco mu podle svého uvážení koupit, občas se s ním probouzet, utírat mu zadek.. V tom mi bylo bráněno. Stát by mi nepomohl. Tak, jak nepomohl jiným otcům, kterým ženy brání.. Střídavka byla jediná naděje

0 0
možnosti

J-and-K

10. 2. 2011 9:04
Mám taky střídavou

Dobrý den, mám taky střídavou péči od tří let věku dítěte, do včerejška vše fungovalo bez problémů (relativně). Včera jsem byl náhodou u zápisu dítěte do 1. třídy a co předvedla bývalá manželka a učitelka, tak mi z toho bylo velice špatně, a to jsem učitel. Ale byl jsem u zápisu v jiné škole, vyzkoušet a porovnat a mám k tomu aspoň pádný důkaz , jak se dítě chová a jak vyrůstá. Problém je v tom, že bývalá manželka chce přerušit střídavou péči jen kvůli tomu (její slova), že dítě budu vozit do školy (máme to 40 km). Oponuje tím, že musí chodit do kroužků apod., já ho budu vozit i do kroužků, v čem je problém, v tom že se tady nejedná o dítě, ale jedná se jen o peníze. A pro pí. Isabel - vím kolik stojí malé dítě, vše jsem si musel zařizovat od tří let, tak tady nepovídejte, že dítě stojí, jak píšete (jestli se nepletu, uvádíte čtvrtinu tzn. 3.000,- x 4, je 12.000,- ?) , co to je za nesmysl, to kolikrát nemá ani rodina na celý měsíc o dvou dospělých a dvou dětech.

0 0
možnosti

isabell

10. 2. 2011 9:11
Re: Mám taky střídavou

Napsala jsem cca, jako učitel snad víte, co to znamená ;-)

Průměrné alimenty jsou daleko nižší, to ví každý, ale toho by se zase chytl Cihlář jako h... košile, takže jsem nadsazenou částkou chtěla předejít hloupé diskuzi (sic).

Každopádně tu můžete sdělit, kolik vás "stojí" vaše dítě měsíčně a kolik dělají vaše alimenty a jak byste jen z nich případně uživil dítě a sebe- tím totiž argumentoval pan C., že se ženy rozvádějí pro peníze a chtějí alimenty jakožto výdělek, což je prostě holý nesmysl....

0 0
možnosti