Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Viki007

14. 2. 2011 19:47
Hele, Péťo,

Ty jsi nechal vybanovat naši kostičku? Není to škoda? Ona sice žbrblala fest tak klasicky žensky, ale myslím, že tím ženským jen škodila - jinak byla celkem příjemným osvěžením, z ní se dala dělat bezva legrace. Sice nechápu, proč zrovna ona je tak bojovně naladěná, ale znáš to .. snažit se pochopit ženskou je marnost nad marnost.

Tu druhou prudičku isabell ignoruj ... zřejmě ji někdo dost tvrdě převálcoval a tak si teď tady vylívá srdíčko. Až získáš na diskuzích nějaké zkušenosti, zjistíš, že někde je zcela zbytečné někomu cokoliv vysvětlovat a také budeš více zvládat svůj adrenalin. Taková isabell Tě vytočí a Ty to pak zbytečně nandáváš i těm ostatním, s nimiž se ještě diskutovat dá.

Jo, a se šachovou matičkou se můžeš klidně kamarádit, ona akorát ráda provokuje a dopaluje, jinak je to hodná holka ;-), nic nezkazíš, když s ní budeš mluvit jak se 4letou holčičkou.

0 0
možnosti
PC

p_c

15. 2. 2011 7:00
Re: Hele, Péťo,

Nevím, proč sem už nechodí. Její extremismus sem ale podle mého názoru nepatří. Možná je jen na dovolené. Doufám, že je v pořádku

0 0
možnosti
BP

Bílá paní

14. 2. 2011 18:00
Díky za

nového brouka v hlavě, nakonec se mi o vás ještě začne zdát !! ;-)

Zajímalo by mě, jak hodnotí stříd.péči ty samotné děti s odstupem (třeba když   založí vlastní rodinu, rozvedou se a řeší podobný prolém..)

Váš syn půjde do první třídy , budete i nadále trvat na střídavé péči nebo budete usilovat o péči výhradní?Co je v jeho zájmu?Dva domovy a pravidelné stěhování nebo jen jeden s možností neomezeného styku s druhým rodičem?

0 0
možnosti
PC

p_c

15. 2. 2011 6:58
Re: Díky za

když jsem o střídavce hledal informace, zjistil jsem, že jsou jen zahraniční. Tam v zahraničí, kd eje střídavka už 20-30 let prý děti hodnotí střídavku většinou kladně. Dokonce i rodiče, kteří se k ní z počátku staveli skepticky. Zkuste se podívat na ukázku z filmu Střídavka, který Vám může napovědět. Je zde http://www.youtube.com/watch?v=q497QzRYLNE&feature=player_embedded

Pokud jde o Váš dotaz na mou střídavku... mne je jedno, jak se to bude papírově jmenovat. Jesti to bude střídavá péče nebo moje výlučná. Vždy bych dbal na to, aby syn byl půl času i s matkou. Žena ho do výhradní péče dostat nesmí. Vím, jak by to dopadlo. Na střídavé péči nic měnit nechci. Není to ideální, ale klukovi to vyhovuje. Ideální to není proto, že žena špatně komunikuje. Jde s ním k lékaři, neřekne mi o tom. Lékař pak myslí, že nemám zájem. Já jí vše předem hlásím. I o průběhu nemoci. Naše komunikace se ale zlepšuje a věřím, že se z péče střídavé stane časem zase společná.

0 0
možnosti
S

Sue148

14. 2. 2011 2:01
Trošku složitější...

Máte hezké argumenty, ALE: ideální v případě rozvodu je dohoda. Což samozřejmě ne vždy lze (většinou-bohužel). Nevím, jaké rodinné zázemí jste měl vy, ale moji rodiče se rozvedli, když mi byly asi 3 roky. K dohodě nedošlo, máma nechtěla, abychom se s tátou vídaly (já a sestra), otec neplatil výživné. S otcem jsem se od té doby neviděla, až když mi bylo 25 let jsem ho kontaktovala. Teď se pravidelně vídáme a je mi líto, že to tak nebylo i dřív. Nicméně chápu důvody mé matky a rozhodně si nedovedu představit, že bych pendlovala sem a tam. Závěr: pokud bych se rozváděla a můj manžel nebyl psychopat, snažila bych se o dohodu. Soudkyní v případech, kdy se "ti dva"nedohodnou, bych být nechtěla...

0 0
možnosti
PC

p_c

14. 2. 2011 13:19
Re: Trošku složitější...

Můžu se zeptat, proč otec výživné neplatil, zda jste ho vymáhali a zda projevoval o kontakt s Vámi zájem? Děkuji

0 0
možnosti
BP

Bílá paní

13. 2. 2011 21:08
Zrovna

u té Jirešové mi  nepřijde střídavá péče jako nejšťastnější,když už teď má jejich dcera dvě školky.Jak se upraví styk s rodiči do budoucna, nemělo by být jednou z podmínek střídavé péče bydliště do určité vzdálenosti?

0 0
možnosti
PC

p_c

13. 2. 2011 21:30
Re: Zrovna

Mezi námi, školka ještě tolik nevadí, jako škola. A i ta se dá řešit.. Ale i kdyby holčičce střídavou zrušili, tak ten čas, který měla možnost strávit s oběma rodiči jí už nikdo nevezme. A to je důležité.

0 0
možnosti
B

Britule

13. 2. 2011 19:54
Ach jo,

ženy jsou tak často diskriminovány na základě pohlaví a vy nám chcete sebrat tu jedinou možnost, jak to chlapům oplácet?;-)

0 0
možnosti
BR

radobea

13. 2. 2011 21:19
Re: Ach jo,

jenže bohužel si ženský neuvědomují, že to tím neoplácejí tomu chlapovi,ale zbytečně tím ubližují hlavně dítěti. Já osobně si nedovedu představit, že bych svýho syna posílala za otcem jen jednou za 14 dní na víkend... A nedovedu si představit, že by tak vzácné  stýkání  s otcem mu vyhovovalo... Hold, když se člověk rozvádí, tak může alespon myslet na ty děti, a třeba kalkulovat s tím, kde budou oba rodiče bydlet, a aby to neměli daleko...

0 0
možnosti
W

www.stridavka.cz

13. 2. 2011 19:21
0 0
možnosti
JH

Dalibor62

13. 2. 2011 18:20
Všechno, i střídavá péče má svoje negativa

Manželka vyprávěla o malém chlapci, o kterého se střídali KAŽDÝ DEN. Ten hoch měl v hlavě úplný guláš a vůbec nevěděl, kde je vůbec doma.

0 0
možnosti
JH

Dalibor62

13. 2. 2011 18:18
Vše chno, istřídavá péče, má dvě strany

0 0
možnosti
E

ELAPHURUS

13. 2. 2011 17:57
Prý

;-Dosobnosti - matky ;-D!

0 0
možnosti