Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Š

Šach.mat

27. 2. 2011 20:52
Byl jste JEDINÝ přednášející, který praktikuje

střídavku? To jste se tam musel cítit podobně jako v diskuzích, né? Tedy mezi samými... "teoretiky"! ;-D

Píšete, že vaše žena se účastnit mohla, ale neučinila tak... Co mě ovšem překvapuje více, že se nenašel ŽÁDNÝ rodičovský PÁR, praktikující střídavku, který by ve shodě potvrdil její funkčnost pro všechny zúčastněné.

Tudíž mě napadá: EXISTUJE vůbec v ČR takový rodičovský pár (píšu PÁR - tedy nemám na mysli OTCE, ale matku+otce ;-)), kde ohledně střídavky panuje... "obapolná" spokojenost? :-) Jakou má potom takový "seminář" relevanci? ;-D

0 0
možnosti
PC

p_c

28. 2. 2011 6:11
Re: Byl jste JEDINÝ přednášející, který praktikuje

Máte špatné informace. Na SEmináři vystoupila matka Jana Pužmanová, která má prezentovala jejich příběh, mluvila i za otce dětí, u obou panuje spokojenost. Příspěvky jsou zde: http://www.iustin.cz/art.asp?art=408 K další otázce, necítil jsem se tam jediný, bylo tam více takový. Já byl asi ale jediný v tom, že jsem vystoupil s podporou svého OSPOD

0 0
možnosti
PH

petrph

25. 2. 2011 14:36
je to první vlaštovka

Která  má lidi přesvědčit(i třeba mne),zda střídavá péče je vhodná či ne A na to se mi zdála moc formální.V podstatě říká, že střídavá péče byla v tomto případě nařízena,a že posudky jsou kladné.A pak jakýchsi 5 bodů, které něco prohlašují.Vzhledem k tomu že rodiče byli předtím na kordy a jiné pokusy selhaly, tak by skutečně bylo zajímavé vědět, čím se ty třecí body zahladily,nebo zda  zůstaly někde rozpory které se musely vyřešit

Ono těch otázek je skutečně vela a první zkušenosti jsou cenné.Dejme tomu,píše se na začátku "Domov má jen jeden,i když na dvou místech." Což je logický rozpor.Čili,předpokládám že má u otce i matky v bytě svůj pokoj.A co jeho soukromé věci,oblečení,hračky,knížky,(možná už učení?), stěhuje si všechno pokaždé tam a zpátky nebo to má nakoupené 2x?Jak se řeší věci,které mají delší horizont než je doba obrátky u jednoho z rodičů, musí se rodiče dohodnout, nebo to řeší "najust" ten,u kterého dítě je.Atd..Spíše ani ne tak odpovědi jak prostor pro další prezentaci

0 0
možnosti
PC

p_c

25. 2. 2011 14:54
Re: je to první vlaštovka

Víte, v té prezentaci na to nebyl prostor. Jistě o tom napíšu. Zkuste si tu prezentaci přečíst, kolik to vezme času. Na příspěvek jsme měli 7 až 10 minut . Víc jsem tak skutečně nedostal. Dále jsem se musel omezit jen na skutečně prokazatelná tvrzení, která nevzbuzují další otazníky. Bývalá žena o semináři věděla předem, nezůčastnila se ho. K některým věcem by bylo vhodné, aby se vyjádřila také ona. Není pravda, co se někde píše, že nekomunikujeme vůbec. Já komunikuji, ona špatně.

0 0
možnosti
IB

isabell

25. 2. 2011 11:30
...

Prezentace jak víno, obzvláště ten bod pět se vám opravdu povedl.

Cituji:

"Praxí jsme ověřili, že střídavka:  5. Mnoho případů domácího násilí je  smyšlených"

Logika zase (a opět) dostala na frak ;-)

0 0
možnosti
PC

p_c

25. 2. 2011 12:05
Re: ...

Máte pravdu. Když jsem psal prezentaci na projektor, šlo o každé slovo, aby se to na plátno vešlo. Proto jsem volil tu podobu s vynecháním slova Střídavka na každém řádku. Lidé to pochopili, jde o myšlenku. Ale zde jsem to pro srozumitelnost opravil, aby to bylo srozumitelné i pro Vás. Hezký den

0 0
možnosti