Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
CIF

comme il faut

23. 3. 2011 18:15
Hlavně by tomu dítěti někdo měl vysvětlit,

že v písemném styku se nepoužívá oslovení "dobrý den".

0 0
možnosti
PC

p_c

23. 3. 2011 19:58
Re: Hlavně by tomu dítěti někdo měl vysvětlit,

Přiznám se, že to jsem tam připsal já. Potřeboval jsem to nějak opticky oddělit, aby bylo srozumitelné, že začíná její psaní. Myslím ale, že to obsah sdělení nemění

0 0
možnosti
NK

jaroléto

23. 3. 2011 17:10
Vždy je to o dohodě

Jak já bych brala střídavou péči! Ale tatínek o ni nikdy nestál a dcera jeho novou ženu bytostně "nemusí". Ale aby nedošlo k omylu, s bývalým manželem normálně vycházíme, dceru si bere tak, jak to zrovna vyhovuje jí, jemu, mně - prostě jak se dohodneme. Občas je to dva víkendy po sobě, někdy má práci, takže se vidí jen v týdnu. Výhodou je, že jsme sice ve velkém, ale v jednom městě.

0 0
možnosti
PC

p_c

23. 3. 2011 17:59
Re: Vždy je to o dohodě

hodně chlapů o střídavku nebo dokonce děti zájem bohužel nemá. Jde o to, že ti, co mají zájem bohužel mají taky často patnerky, které jim v kontaktu brání. Jako by ti hodní muži přitahovali potvory. Já osobně jsem o střídavku usilovat musel, protože jsem věděl, že jinak budu úplně odstřihnut. Jinak bych to bral tak, jak to máte Vy. Kdykoliv se zastavit, vzít ho ven, občas by u mne přespal. Teď na mne syn úplně visí

0 0
možnosti
JV

Jan Vodák

23. 3. 2011 15:38
pochopení

Mám děti vce střídavé péči, bývalá žena je spokojená, protože se může rozvíjet. Rozvíjí se profesně, má více času na sebe. Spousta lidí dětem vysvětlovalo, jak to bude hrozné. Tím že děti byly spoluúčastni rozhodování o tom, kde a jak budou bydlet, že se řada věcí upravovala podle jejich názoru, jsou spokojené. Když se s nimi o tom bavím, jasně říkají, že kdyby neměla kontakt s druhým rodičem, strašně by se jim stýskalo.

Myslím si, že když společnost a zainteresovaní pochopí, k čemu dětem a jim to může být prospěšné, budou tuto formu preferovat. Chce to ale PR.

0 0
možnosti
DK

atelier.kalina@seznam.cz

23. 3. 2011 14:06
Ono je to...

Předestírám, že opravdu nemám nic proti střídavé péči, pokud to jde.

Sama u sebe bych ale viděla problém v tom, že mám dětí více a po rozvodu bych sama z jednoho platu velký byt při vší snaze opravdu finančně neutáhla a musela bych ho směnit za maximálně dvoupokojový, kde bychom s dětmi byli nahuštěni jak sardinky v krabičce bez špetky soukromí. Druhou překážkou je vzdálenost žití obou rodičů.  Provdala jsem se na druhý konec republiky a v případě rozvodu se okamžitě vracím zpět "domů", kde mám rodiče, sourozence a vůbec veškeré zázemí širší rodiny.

Opravdu netuším jak v takové situaci řešit střídavou péči.

To jde snad jen pokud oba rodiče bydlí někde na vesnici, či v malém městečku kousíček od sebe, děti mohou chodit stále do stejné školy a kroužků......ostatně s docházkou do stejné školy by byl často problém i ve velkém městě.  

0 0
možnosti
PC

p_c

23. 3. 2011 14:26
Re: Ono je to...

nerozumím, jak to myslíte s těmi penězy.. I při střídavé péči se platí výživné. Ohledně stěhování.. Určitě to není vhodné pro každého. Někde rodiče zájem nemají nebo to z nějakého důvodu nejde. Tam v zahraničí, kde se bez problémů střídavka nařizuje, tam je jí asi 20-25% ne 100! Střídavka nemá brát dětem matku, ale vrátit jim otce

0 0
možnosti
DB

DANUSA

23. 3. 2011 13:15
Slečno,

máte sourozence ?

0 0
možnosti
PC

p_c

23. 3. 2011 13:31
Re: Slečno,

u mamky má sestru a bratra, dvojčata, u taťky myslím malýho brášku. Ale to nevím jistě. Jak bude moci, třeba vám odpoví sama.

0 0
možnosti
P

pavel.61.

23. 3. 2011 12:14
také si myslím, že je střídavá péče nejšetrnější

pro děti i když se může matce zdát nepohodlná

0 0
možnosti
I

I.G.Farben

23. 3. 2011 12:15
Re: také si myslím, že je střídavá péče nejšetrnější

Když se nezdá nepohodlná dítěti tak je to ok :-)

0 0
možnosti