Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

adohopen

23. 9. 2011 22:54
Mé zkušenosti s býv. komunistickou prokurátorkou Vodičkovou

S Marii Vodičkovou, býv. komunistickou prokurátorkou mám špatné zkušenosti.

Poprvé jsem se na FOD obrátil  doporučeným dopisem v roce 2000 se stížností na pracovnice OPD Chrudim a zaslal lékařskou zprávu o bití dcery vařečkou matkou za ztrátu bundy se stanoviskem vedoucí OPD Chrudim. Neodpovězeno.

Pobočka FOD Pardubice po její urgenci napsala z vlastní iniciativy zprávu k OS Chrudim. Vodičková mi lhala v březnu 2007, že případ zamaskování týrání mé dcery je už promlčen, měla pravdu, že IMV nebude nic vyšetřovat.

Po mém dopise z prosince 2007 mi blokuje moji email. adresu, nedavno vymazala můj dotaz na svém chatu, kde jsem se ji mimo jiné ptal, zda ví, že moje dcera trpěla sociální fóbií a spáchala sebevraždu. Osobně jsem ji předal kopie ze spisu OPD Chrudim, pro info jsem jí poslal kopii dopisu policejnímu prezidentovi Husákovi. Dopis a vyjádření pracovnic FOD pro OS  a další najdete na http:/ley.cz/komarek. Na pokutu za neoprávněné adopce dětí MPSV přispěla nadace Naše dítě Baudyšové.

0 0
možnosti

Pesan Pavel

20. 9. 2011 19:01
Jedendomov

Paní Vodičková si zaslouží úctu a poděkování, ne napadání lidmi typu Cihláře a spol. Více na stránkách jedendomov. Dále děkujeme čarovné rybí kostičce i krasavici za podporu :-)

0 0
možnosti

www.stridavka.cz

15. 9. 2011 22:18
0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

16. 9. 2011 13:01
Re: Od Vodičkové zřejmě nelze nic čekat...

Vodičková na rozdíl od vás není škůdce a za to co udělala a dělá pro děti zaslouží úctu a uznání. Je to ovšem člověk s autoritou, pevností a výsledky a to se taťkům, bojujícím za svá " právíčka" a kašloucím na děti, příčí.

Fňuk, fňuk, fňuk - papajugend bojuje o děťátka;-D

2 0
možnosti