Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krasavicee

8. 3. 2012 22:06
Proč Ringo?? PAN CIHLÁŘ NA HRAD !!!!!!!

Nejspravedlivější ze všech spravedlivých, světec a asketa jménem p.Cihlář, který by konečně zatočil se zlem tohoto světa, rozuměj  s proradnou úskočnou chamtivou a lstivou polovinou lidstva (rozuměj ženami) by byl tuplovaným následníkem Václava Klause!   Dřív nebo později stejně v Evropě šaría zavládne a ženy se budou muset zahalit a stanou se majetkem mužů, tak proč nebýt alespoň v něčem první?  S panem Cihlářem vzhůru k starému dobrému patriarchátu!!!!!

6 0
možnosti

Aleš Hodina

8. 3. 2012 22:58
Re: Proč Ringo?? PAN CIHLÁŘ NA HRAD !!!!!!!

Máte něco proti starému dobrému patriarchátu?

0 0
možnosti

uumaa

7. 3. 2012 20:22
No to už je šibeniční humor

To je jak strýček Jedlička.Rv

3 0
možnosti

tomsk88

7. 3. 2012 18:33
názor......

..... bylo by veselo na Hradě i v podhradí...... stejně tak kdyby kandidoval Vítězslav srandák..... já bych ho nevolil..... i když ...... kdybych měl vybírat mezi karierním komoušem Fischerem a Ringo Čechem, volil bych Čecha.......

1 0
možnosti

Josef Kobylka

7. 3. 2012 17:11
Autore mám dotaz

On Vám Václav Klaus šlápl na kuří oko ?????

2 0
možnosti

p_c

7. 3. 2012 18:12
Re: Autore mám dotaz

Ne, já si naopak libuji v tom, že máme takového prezidenta, nad kterým všude kroutí hlavou. Jsem hrdý, že krade pera a schvaluji prodávání milostí nebo jejich rozdávání přátelům. Je to zkrátka a dobře, můj prezident a já se za svoje češství a prezidenta nikde ve světě nestydím

0 0
možnosti

stedrik

7. 3. 2012 16:14
joo František,ten by k novoročnímu projevu dodal i svou vůni

Bio František Čech, zvaný Ringo podle jednoho z členů Beatles. Herec, hudebník, režisér, výtvarník, sportovec, politik, spisovatel, moderátor, manažer, kapelník, instalatér, ručník, tračník a výparník. Renesanční člověk barokní postavy a rokokové užitečnosti. Umělec a lidový bavič, neprávem zapomenutý pět vteřin poté,co někde sleze z pódia. ;-D čili čili číslo 1/11

0 0
možnosti

Antexio

7. 3. 2012 15:44
Určitě máte pravdu -

chtějte Ringa, ale je to minimálně stejně dobrý kandidát jako Roman Skamene, Aťka Janoušková nebo Luděk Sobota a to nemluvím o bohužel zesnulém Ivo Pešákovi. Pevně věřím, že někdo od cirkusu bude kandidovat, abyste se oproti nenáviděnému Klausovi morálně vymezil celou svou duší :-)

0 0
možnosti

p_c

7. 3. 2012 15:47
Re: Určitě máte pravdu -

Asi posuzujete lidi podle toho, jak vypadají, jakou mají kravatu a obroučky na brýlích, co? ;-) Ano, někdo od cirkusu může být zcela bez problému lepším kandidátem než současný prezident

0 0
možnosti

kuča

7. 3. 2012 14:14
Petře.......

:-).......všemi deseti jsem pro ! Poslouchal jsem ho, v rádiu když ještě seděl v parlamentu, stálo to za to. Jeho názory jsou mi velmi sympatické a věřím,. že by je neměnil ! Je to šoumen, ale má to v hlavě srovnané ! R^R^R^

1 0
možnosti

Hellmoon

7. 3. 2012 13:57
Néé

Ringa nééé!!! Copak ho nemáte rád?

1 0
možnosti

dolep9am

7. 3. 2012 13:21
Čech vs. Zeman

Souhlasím. Můj podpis by měl.

0 0
možnosti

Si0 po 4. zákazu

7. 3. 2012 13:16
Jestli si malujete, že FRČ nemá žádn kamarádíčky,

tak lámu rukama nad vaší naivitou.

3 0
možnosti