Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Astaroth

8. 6. 2012 0:15
taky jsem podobnou videl a dodnes si to pamatuju

neridil jsem, ani to neumim, ale jako milovnik kocek bych volil urychlenou konecnou likvidaci, s takovymi zranenimi prezije jen velmi zridka a ztezka, ale trapit se bude zbytecne dlouho.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

31. 5. 2012 11:17
.

Jednou jsem jako chodec řešil podobné dilema  s beznadějně  sraženým a napůl přejetým holubem. Rozšlápl jsem mu hlavu a dostal jsem od jedné babky vynadáno. Jeden se nezavděčí.

0 0
možnosti
K

Krasavicee

30. 5. 2012 22:13
Podřízněte příště tu kočku a

a představujte si, že podřezáváte tu se kterou se soudíte ...  a uleví se vám. Přetlak potřebuje uvolnit!

4 0
možnosti
PC

p_c

31. 5. 2012 7:01
Re: Podřízněte příště tu kočku a

Seš normální? Zajdi k lékaři!

0 0
možnosti
ID

Danajka

29. 5. 2012 12:14
Vy

vozíte v autě velký nůž?!!!

Nejenom Vaše uvažování je zarážející...

3 0
možnosti
PC

p_c

29. 5. 2012 12:25
Re: Vy

Ano, v nářadí. Nikdy nevíte, k čemu se to může hodit například při dopravní nehodě nebo kempování v přírodě. Myslím, že ženská kabelka obsahuje fůru mnohem neužitečnějších věcí, než je v autě nůž

2 0
možnosti
V

Valentina

29. 5. 2012 9:25
Valentina

A zastavit, sebrat ji a odvézt na veterinu? Jak můžete při letmém pohledu z auta v cca 30ti-50ti kilometrové rychlosti vědět, že neměla šanci, zvlášť když se hýbala? Nebo ji alespoň odtáhnout stranou a cinknout libovolnému útulku - tam totiž mají většinou zvířata rádi a přemýšlí jak jim pomoci a ne jak je dorazit.

A reakce přejedu ji je naprosto hnusná - co když to netrefíte, jenom ji ještě víc a bolestivěji poraníte, opravdu se mi z Vaší úvahy dělá dost nevolno.

8 0
možnosti
ID

Danajka

29. 5. 2012 12:20
Re: Valentina

Souhlas!

0 0
možnosti
M

Marlen2

29. 5. 2012 8:56
mám

moc ráda zvířata a na silnici je opravdu vidět přejetou kočku,ježka,bažanta atd opravdu často.Je to smutná  daň pokroku,bez něhož by se asi dnes obešel málokdo.Těžko by se asi zvládala třeba služební cesta třikrát týdně na druhý konec republiky pěšky,že.Je pravda,že kdybych uviděla zvíře umírající....také bych měla tendence mu bolest zkrátit....ale když nad vaším článkem tak přemýšlím,asi jsem citlivka,v tuhle chvíli si nejsem jistá,jestli bych to zvířátko "dorazit" dokázala.Na druhou stranu....možná bych překvapila sama sebe...musím se nad tím ještě zamyslet, pokusit se zvážit pro a proti  sama v sobě,protože je fakt,že tuhle situaci jsem ještě neřešila a třeba jednou budu muset....tedy...měla bych,lhostejnost je mi cizí.

2 0
možnosti