Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L19u27d60m18i84l60a 63B23l58a72c31k 2490160663277

Některým otcům asi nevzali řidičák, ale rovnou mozek....

+6/−3
3.6.2013 20:35

V98i51k35t88o79r 22M40a47h77d40a75l 7582603546842

Proc brat jenom ridicak? Proc nevzit rovnou pas? Nebo prukazku do bazenu:) Boze to sou zakony.

+4/−9
28.5.2013 11:47

A63n23d88r55e82a 81Č11i62e50r63n74a 5906347600890

Průkazka do bazénu je fajn nápad, taky by se jim mohla brát kartička z DM.

+14/0
1.6.2013 14:27
Foto

V94l93a80d92i43m72í91r 23V25o81l77k78o 6820772197129

a mariášníkům vybrat esa a trumfy;-D

+4/−1
1.6.2013 15:57
Foto

J12a68n72a 18M17a59j59o83v45á 4965882846353

Já bych jednoduše měnila hesla k wifi :-)

+2/−1
1.6.2013 16:01
Foto

V15l31a16d85i86m45í81r 76V67o20l22k70o 6100732737149

ovšem platbu ponechat;-)

+2/−1
1.6.2013 16:04
Foto

J12a28n84a 41M61a72j31o60v52á 4825442436963

No jestě. A dokud nedáš věci dopořádku, žádný heslo, žádný internet. To by to lítalo :-). Asi to zavedu i doma 8-o

+2/−1
1.6.2013 16:07
Foto

V57l46a83d17i87m20í60r 71V91o94l41k36o 6340442577609

na syna to funguje;-)

+1/−1
1.6.2013 17:29
Foto

J46a17n85a 85M79a42j77o13v52á 4725412986553

Jakože "až uklidíš kuchyň a napíšeš tu esej, pošlu heslo"? Zajímavá inspirace :-)

+1/−1
2.6.2013 0:11

J43a14n10a 48K78o19l73a37ř63í22k62o23v41á 1197330521144

Máme pevné připojení s rozvodem u mě v pokoji. Stačí vytáhnout jeden "čudlík" a je uklizeno, koš vynesen a pes vyvenčen. Teď už je dcera na vysoké, venčím a vynáším sama. Bez "čudlíku".

0/−1
2.6.2013 19:18
Foto

J36a38n73a 98M15a74j58o56v27á 4245672796643

Já holkám kdysi, když mne fakt naštvaly, zlámala CD s oblíbenou hrou. Normálně jsem netušila, jak těžké je "rozbít" fyzicky tak tenkou věc :-). A byl klid. Hra, pravda, fungovala (sebrala jsem jim jen nějaké doplňky), ale dlouho si to pamatovaly. :-)

0/−1
2.6.2013 19:54

M24a77r60e26k 58K90o41s87t55k34a 2837336827940

Znám docela dost kluků který razej tento názor - zajít do bordelu je podstatně levnější než mít rodinu, pak o ní kvuli záletům nudící se manželky přijít a pak jí do 26 let svých potomků živit - a vubec se těm klukům nedivim. Před uzavíráním manželstvím a početím dítěte by se měly povinně skládat psychotesty

+6/−12
28.5.2013 10:53
Foto

P33e72t47r 33C54i60h47l46á13ř 6359555386382

nebo se muset z dálky dívat, jak Vaše děti vychovává nějaký strejda, a Vy musíte jen posílat peníze. A když se příjdete podívat před školu a zkusíte se s dětmi vidět, ještě na Vás bývalá zavolá policii.. I takové případy jsou časté.

+5/−16
28.5.2013 11:21

J51a90r61d93a 15C56h98o96v83a61n24e60c 6411205253809

No jasně - do školy nemáte co chodit, to je obtěžování. Na kontakt s dítětem stačí mobil nebo facebook, jak moudře pravidl český soud.

+3/−10
28.5.2013 16:00

A13n88d74r31e79a 34Č83i78e90r23n28a 5266767740340

Chodíte očumovat u školy?;-)

+15/−1
1.6.2013 14:28

T69o29m61á88š 96H93o39l78e75k 6834960485206

"Očumovat" ? Co je to za výraz ? Petr píše o tom, že když se otec pokusí vidět se svými dětmi před školou, tak ne často nesmyslně kriminalizován.

0/−13
2.6.2013 14:25

A32n71d22r49e32a 65Č98i46e80r17n58a 5266177810130

Já jsem to pochopila, Je mi celkem jasný " o čem píše Petr", vám spíš nedošel můj příspěvek...nevadí.

+12/−1
2.6.2013 14:36

T90o37m81á29š 19H37o54l41e79k 6314280865736

Váš příspěvek mi přijde hodně nevhodný.Rv

0/−14
2.6.2013 16:57

A20l98e47n81a 85V72e55s29e10l78á 3933211745878

Kolik znáte případů, že bylo přiznáno výživné na manželku? (A ty výjimky, které jsou, nemají žádnou vazbu na věk potomků.)

+15/−4
28.5.2013 16:21

T88o22m12á71š 88H21o36l86e47k 6114760395826

Asi jste nepochopila, že posíláním alimentů člověk vlastně živí bývalou manželku. Nikde není žádná kontrola, že ona alimanety použije pro děti.

+3/−15
30.5.2013 22:28
Foto

J77a40n41a 28M13a78j35o36v80á 4695752406433

Tomáši, většinou to tak je a výživné je spíše nízké, často těžko vymahatelné a vůbec - vychovávat dítě sama, pokud o ně otec nemá zájem a na placení více či méně kašle, je fakt zápřah. To si pak často v roli matky říkáte, že nemáte žádná práva. Všechny peníze jdou za dětmi, vy se bojíte rozbité boty nebo vyšší spotřeby vody, Vánoc jsou noční můra už od září. 

x

Ale jsou i případy, kdy skutečně pozitivně víte, že výživné hradí provoz rodiny a k dětem se nedostane ani část z něho, natož aby to byla cca polovina (tedy dostávaly víc). Strašně špatně se dívá např. na to, když výživné končí v přepravkách piva a cigaretách a děti nemají jediný kroužek a jedinou aktivitu. Nikde není kontrola - z obou stran. Ta realita je hodně smutná celkově.

+8/0
30.5.2013 23:40

R35o82m90a58n 87Č17e43r48v64e28n77k58a 5388743474322

Tak proč jsou v drtivé většině dávány děti do péče matkám a nezkoumá se jejich schopnost ty děti materiálně zabezpečit? Podstatně logičtější by bylo rozhodování stylem: dítě dostane do péče ten, kdo má větší příjem a chce o dítě pečovat. Hotovo, tečka.!!

+3/−13
31.5.2013 14:19
Foto

J60a45n14a 55M89a77j88o67v59á 4895422486613

zkuste se na to podívat šířeji - vaše pravidlo by omezilo kontakt s rodičem s nižším příjmem. Proč, k čemu by to bylo? Zedník prostě vydělá víc než prodavačka, milovat své dítě a dávat mu čas mohou oba. Mně v tomto ohledu vadí jen, když rodič nepracuje. A nemusíme ani složitě hledat důvody - pro dítě to prostě není dobrý vzor. Většinou i tak výživné potřeba je, věřte mi, staré trénovane zkušené samozivitelce - s jedním obvyklým příjmem je to o ústa a jsou to roky extrémní zátěže. Jediný problém cítím u střídavé péče, kde vnímám toho rodiče, kterému je placeno výživné jako principielně méně kompetentniho a samotné mi to trochu vadí.

+5/−2
1.6.2013 1:40
Foto

V17l52a35d41i54m84í52r 95V87o23l68k94o 6430222217639

no a? teď je automaticky znevýhodněn otec...ženám to vyhovuje, to chápu, ale logiku to má stejně malou.....jo, ženy v justici rodiného práva by byly vysvětlením;-)

+2/−5
1.6.2013 9:53
Foto

J68a73n13a 87M13a29j33o70v84á 4535572936323

Rozumím vám, ale jaký má smysl nahradit jednu nespravedlnost druhou nespravedlností? Zase přesunout zátěž na otce, kteří by "neviděli kačku od matky"? Z chyb bychom se měli učit, ne je jen přesouvat.  Není to jen ženami v justici, celospolečensky asi hraje roli jednak tradice a jednak - když už se jedná o "křiklavé" patologické případy, mají ženy-trapičky neocenitelnou výhodu - dovedou vzbudit lítost. A na tu celá společnost (i muži) reagují jinak než na pragmatičnost, případně agresivitu bližší mužům pod tlakem. Proto to chce prostě profíky sociální pracovníky a jejich dobré pravomoce.

+2/−3
1.6.2013 10:11
Foto

V97l96a74d93i86m57í75r 52V27o82l88k94o 6350712327459

žádný...smysl má jen nespravedlnosti odstraňovat..ale to se neděje

0/−2
1.6.2013 11:19
Foto

J59a55n64a 76M14a90j25o39v60á 4575862286633

Jde to fakt velmi ztuha. Ale budiž Vám útěchou, že je to fakt nespravedlivé vůči všem, pokud je jeden z páru rodičů prostě pitomý a rozhodne se škodit.

+1/−1
1.6.2013 15:30

T56o11m37á57š 73H89o25l93e10k 6554640445206

Nesouhlasím. Rodič je rodič, bez ohledu na to jaký má příjem a jakého je pohlaví. Tak jako nelze rodiče diskriminovat podle pohlaví, tak by se nemělo diskriminovat podle příjmu

0/−12
2.6.2013 14:28

J51a90n23a 92K76o57l11a35ř34í96k91o27v27á 1177800451434

Rodič je rodič a má svá práva! Přete se tady, kdo je více šikanován - zda matky bez peněz nebo otci bez možnosti styku s dítětem.

Jako samoživitelka vím, jak je obtížné dítěti dopřát vzdělání, volnočasové aktivity, kulturu. V době dospívání jsou tu taneční, hadříky a šminky, posléze antikoncepce, vysoká...Mně otec dcery platil vždy a pravidelně, i když malou částku. Když byla dcera malá, neměl o péči a výchovu zájem. Ona teď v dospělosti nevyhledává jeho, nemají na co navázat, zřídka si zavolají.

Jedno je pro mě zásadní - vždycky a jedině by měl milující rodič hledět na zájem dítěte. Matka by měla zajistit vztah, který může dítě obohatit, otec se postarat o to, aby jeho potomek mohl do divadla nebo na lyžák.

+1/0
2.6.2013 19:38
Foto

J39a69n57a 87M69a81j61o46v61á 4815162506583

"vždycky a jedině by měl milující rodič hledět na zájem dítěte" R^.

0/−1
2.6.2013 19:56

T10o10m42á93š 48H34o25l67e79k 6394270375326

K tomu dvě věci: "opravdu milující rodič, vždy hledí na zájem dítěte. Právě ty matky, které brání otci podílet se na výchově dítěte, nejsou skutečně milujícícm rodičem, ačkoli se tak snaží tvářit. Ve skutečnosti jsou jen nesmírně egoistické.

Poslední větě buď nerozumím nebo s ní musím nesouhlasit. Myslíte, jako že vztah s dítětem má mít jen matka a otec má jen platit ? S tím zásadně nesouhlasím. Vztah a láska otce je pro děti neméně důležitá než vztah s matkou.

0/−6
2.6.2013 21:20

A13l45e39n56a 81V43e58s66e26l93á 3863321805188

Jojo, každej z těch kluků je druhej Čejka s obrovskými příjmy, z nichž výživné pokryje nejen veškeré náklady dítěte, ale ještě z toho zbyde i na matku. Už to vidím!

+13/−1
31.5.2013 14:30
Foto

J61a55n25a 74M93a84j74o96v90á 4845332686563

I to se stává...

+1/−1
1.6.2013 1:41

A29l74e58n39a 40V60e47s78e26l16á 3153981725918

Tak. To je přesná formulace. I to se stává. Výjimečně, ale stává (a taky jsou toho pak články v bulvárním tisku). O spoustě děcek, na které bylo přiznáno výživné v řádu stokorun, se samozřejmě nepíše.

+10/−1
1.6.2013 6:02
Foto

J91a82n15a 55M70a66j25o62v21á 4645642326523

Vysoké výživné není zas tak výjimečné a ne každá žena, která tvrdí, že exmanžel jí "dá pár kaček" má pravdu. Stejně jako nemá pravdu každý chlap, který tvrdí, že platí jako mourovatý.

x

Vždycky jsou vidět ty "křiklavé" případy, většinou je výživné prostě "tak nějak přiměřeně". Tím se nízkého výživného nijak nezastávám, mám s tímto problémem bohatou zkušenost a nijak ten problém nezlehčuji. Jen to prostě není jediná nemoc opatrovnického soudnictví u nás. Pravda třeba je i to, že snáz vymůžete dlužné výživné, pokud expartner pracuje a je mu co vzít, než kontakt s dětmi.

+1/−2
1.6.2013 10:16
Foto

V56l15a53d54i33m23í85r 38V90o67l64k55o 6700432397459

tohle je asi faktR^

+1/−1
1.6.2013 11:17

A48l20e75n30a 92V82e23s85e38l61á 3113401655628

Možná jo. Já se dostanu jen k údajům, které procházejí mzdovými účtárnami. A někdy si člověk fakt počte. Třeba návrh tatínka na snížení výživného, které doplnil fotokopiemi komplet všech paragonů, kde měl jaké vydání s dítětem. Položky jako čokoláda k narozeninám 30 Kč, učil syna střílet ze vzduchovky - diabolky 50 Kč. (Fakt tam nebyla ani jedna položka typu zaplacení kroužku či koupě bot... ba ani jedny ponožky ne.) I tak se mu zdálo, že těch 1300,- co platí, je moc, když ho kluk ještě navíc stojí prachy za čokoládu.

+11/−1
1.6.2013 16:28
Foto

J92a74n17a 17M90a72j71o60v81á 4845852626103

Asi ne všemi mzdovými účtárnami, ne? A věřím upřímně, že je takový tatínek, resp. "tatínek". To vždycky záleží, jaký příběh si vyberete a jakou šíři problému chcete zabrat. Soudím, že o většině výživného na účtárnách dneska není "slechu ani dechu" - odcházejí těm, kdo platí výživné přímo z účtů a pokud není problém, není důvod, aby mzdovka vůbec něco věděla. Pokud dojde k soudu, příjde na účtárnu jen žádost o výši příjmu. Jak je to s exekucemi, nevím, ale jestli tu zkušenost získám, třeba se bude příležitost podělit. 

Otcové, kterého popisujete, jsou. Jsou i horší. Takoví, kteří nezaplatí ani kačku. A jsou tací, kteří platí vícenásobek toho, co píšete a k tomu platí ty kroužky a výlety a tábory. Jo, jsou naštvaní a je to se skřípěním zubů, protože jim nic jiného nezbývá. A tak se na jedné straně zlobí matky, že otcové neplatí a na druhé otcové, že nemohou ovlivnit nakládání s výživným. Obojí mají pravdu. Jen to prostě není stejná množina lidí. Ti, kteří to zvládají s jakous-takous noblesou a ve prospěch dětí, ti mlčí.

+1/−1
1.6.2013 23:59

A25l50e98n98a 33V84e27s72e54l87á 3113591735918

Přesně tak, mám jen "vyselektovaná" data. Tam, kde otec bez problémů platí, to do mzdovky vůbec nedojde, platí si to sám a co je komu po tom. Ale zase když už to dojde, tak často se s tím sveze spousta dokumentace, kterou by účetní vůbec nepotřebovala - vyžádáte si nějaké potvrzení třeba kvůli odčitatelné položce na dítě a zaměstnanec vám přinese fascikl, ať si vyberete, co z toho potřebujete. 

No, čtení to jsou často velmi zajímavá. 

Nicméně nějaké obecné statistiky o výši výživného k dispozici jsou - a ty případy, kdy by to opravdu pokrylo celé náklady na dítě a ještě zbylo na matku, jsou hodně vzácné. Rozhodně jsou daleko častější ty, kdy to  zdaleka nepokryje ani polovinu výdajů na dítě.

+10/0
2.6.2013 12:13
Foto

J67a25n70a 22M54a71j38o73v88á 4485632516663

No jasně, donese Vám to ten, komu nevadí, ba vyhovuje, abyste to viděla. Už to o něčem svědčí. A jak jistě víte, ani jednou jsem nezpochybnila, že průměrná výška výživného je nízká. Jen prostě proti Vašemu pánovi s diabolkami kladu jiného, který na dvě děti platí téměř desetinásobek (cca polovinu svého příjmu), aniž by děcka měla jediný kroužek a když je chce vzít na bazén, plavky jim musí koupit. Pokud má to štěstí a v soudem daném čase s dětmi trávit čas skutečně může, což není vždycky. Počítat asi umíme všichni. To se pak špatně potkává bývalá partnerka v obchodě se dvěma přepravkami piva ve vozíku (pravidelně).... Ano, obě vytahujeme extrém. Ale to je cca 5 - 8 % případů. A i kdyby byl systém sebedokonalejší, extrémy se najdou vždycky, Gaussova křivka prostě platí. Asi by bylo lepší mít dobře vyřešený "průměrný rozvod", aby pak soud a systém měl čas rychle a pružně řešit extrémy, kdy ty dva rozvedené nepřiměje k dohodě nic jiného. Hezký extrém jsem i já - vlastně už ani nevím, kdy holky viděly nějaké miniaturní peníze od otce, musela bych jít do papírů a to bych se zas rozčílila. Odhadem to bylo někdy v zimě roku 2004. A protože to dělá chytře, nikdo s ním nehne a nikdo se o to ani nesnažil (teď už ani my ne - s holkama jsme našly jiné řešení, protože na věčné soudy nemáme ani jedna nervy). Ten systém je prostě špatně nastavený a neochrání vůbec nikoho, kdo se ocitne na některé z extrémních stran.

+1/−1
2.6.2013 13:43
Foto

J72a86n37a 89M43a39j82o97v44á 4395612766553

A tak se z jedné strany vztekají ženské, že chlapi neplatí a neberou si děti a z druhé chlapi, že ženské nepoužívají výživné pro děti a neumožňují jim je vídat, místo aby si všichni uvědomili, že to není otázka pohlaví ale povahy, sedli ke stolu a hledali, kde je chyba a za kým jít, aby se postupně začala napravovat. Protože ti, co se rozčilují nahlas jsou nejspíš ti, kterým na tom záleží (jo, jsou mezi nimi i "prudiči", ale to se u stolu v konstruktivní debatě rychle pozná a rychle selektuje). Je zbytečné se dlouhodobě do protisměru mlátit extrémy a "genderově" řešit - kdo je ten zlý. Tak to totiž prostě a jednoduše není.

+1/−1
2.6.2013 13:48

T48o89m47á85š 15H57o27l80e14k 6444200725406

Proboha ženská, proč by měl rodič, který dítě vidí jednou za čtrnáct dní (nebo i méně), nemůže dítě vychovávat, platit polovinu výdajů ? Matka rozbije rodinu, vezme otci dítě a ještě by chtěla aby on hradil polovinu výdajů na děti ? Tomu se říká chodicí peněženka a ne rodič. Naprosta většina otců si děti pořizuje proto aby o dítě mohli pečovat, vychovávat ho a ne posílát peníze jeho matce.

+1/−12
2.6.2013 14:34
Foto

J89a71n50a 61M59a45j80o28v53á 4845262976673

1) Rozpad rodiny zaviní v zásadě vždycky oba - kdyby ničím jiným, tak špatným výběrem životního partnera

2) Rodič, který vidí dítě jednou za 14 dní a vadí mu to by měl tuto situaci řešit a vídat se s dítkem více

3) Hradit polovinu nákladů dítěte je v pořádku. Je z poloviny každého z nich.

0/−2
2.6.2013 14:48

T29o89m92á32š 85H19o44l98e33k 6474350125426

1) ano, ale proč by kvůli chybě - špatnému výběru partnerky měl trpět otec a děti, tím že je otec po rozvodu vytěsněn z života dětí ???

2) je spousta otců, kteří se marně a dlouhodobě soudí o střídavou péči či alespon častější kontakt s dítětem. Katastrofální úroveň českých opatrovnických soudů je přece dostatečně známá. Např. moje ex- naše děti nedovoleně přemístila do ciziny, já děti vidím 2x do roka a českým soudkyním to připadá v pořádku. Soudím se, stojí to peníze, čas, usilí a roky ubíhají s nulovým výsledkem.

3) Rozhodně nesouhlasím. Děti jsou z poloviny každého z rodičů, takže by i po rozvodu mělo být umožněno vychovávat děti oběma rodičům. Pak je v pořádku, že oba platí z poloviny náklady na jeho vyživu. Pokud je jeden z rodičů soudem připravem o možnost VYCHOVÁVAT (vychovávat neznamená mít na víkend co dva týdny !) tak by se také neměl podílet na z poloviny na jeho výživě. To je jako by vám vyvlastnili nemovistost  ale dál by jste se měl podílet na nákladech na její provoz.

0/−6
2.6.2013 21:30
Foto

J16a34n85a 67M51a27j27o13v49á 4215562826793

Jenže tímhle jen hrotíte onen spor muži vs. ženy. Je to docela jednoduché - zkusím Vám stejně odpovědět svojí mateřskou zkušeností. 

1) Ano, ale proč kvůli chybě - špatnému výběru partnera má trpět matka a děti tím, že otec zmizí a na děti se vykašle zcela a neplatí? 

2) je spousta matek, které by se rády třeba i soudily o to, aby si otec děti bral a staral se o ně, trávil s nimi čas. Jenže když se to neděje, nezajímá to naprosto nikoho. Nelze se ani soudit, lze jenom zatnout zuby a zvládnout celou péči a celou výchovu. Často k tomu dvě práce - děti něco stojí

3) Děti jsou z poloviny každého z rodičů a pokud se o ně otec nezajímá, měl by alespoň platit a aspoň takto dětem trochu vynahradit, že s nimi není. Protože když to nedělá, je to, jako by matku ve zpoloviny své nemovitosti zamkl a přinutil ji starat se naprosto o celý provoz a údržbu samotnou.

x

Nemá smysl hledat chyby žen či chyby mužů. To je prostě v systému, který nekoná a jen mu vyhovuje, že baby a chlapi se "štěkají" a hledají genderového viníka. Je to zbytečné. Nenajdou. Takto definovaný totiž neexistuje.

+1/0
2.6.2013 22:00

T25o95m37á94š 14H31o87l47e37k 6364860815586

Pokud se otec na své děti vykašle a zminí, tak ať platí a když to odmítá, tak by k tomu měl být donucen. Vždyt ty děti stvořil.

Ale co v případě, že se otec staral a chce se starat nadále, ale nemůže. Je matkou z života dětí vyšachován, protože ona se zamilovala do jiného muže a chce mít rodinu s ním. Soudy ji v tomto ochotně pomáhají. Proč ? Jak k tomu přijde ten táta, který nebyl špatným tátou, ale jen si našel špatnou partnerku ? O děti pečovat nemůže, ač by to rád dělal, ale peníze matce platit má ?

V poslední době stat řeší neplacení alientů - exekuce matetku, strhávání výživného z platu, zadržování řidičáku. Ale stat nedělá nic pro to, aby otec se mohl podílet na výchově dětí pokud on chce a matka nechce.

0/−6
2.6.2013 22:12
Foto

J10a37n41a 66M33a24j58o26v39á 4565412846423

no vidíte a už se hádáme. Píšete, že uvažuji šířeji - tak to prostě taky zkuste. Někdy se prostě špatně starají otcové a někdy se prostě špatně starají matky. A často se lidé po rozvodu domluví.

x

Doba se mění, situace vyvíjí. Exekuci může na neplatiče použít stejně matka jako otec. Nechápu, čemu si myslíte, že pomůžete kritikou matek. Většina matek je fajn. Většina otců je fajn. Tu a tam je někdo pablb obecný bez ohledu na pohlaví. Ženy se zrovnoprávňují krátce a systém prostě není na otce, kteří chtějí být se svými dětmi zvyklý. Dobře víte, že experimenty typu "střelba z Aurory" nebývají k ničemu. Chce to prostě jít si za tou změnou, jít si za svými dětmi a neútočit zbytečně na ty, kdo za to nemůžou. V tomto případě je to převážná většina matek.

0/0
2.6.2013 22:19

A97l79e63n78a 78V46e49s15e92l48á 3713371425148

Proboha, chlape, kde jsem psala o tom, že rodinu rozbila ta matka? 

A taky byste si měl vybrat. Tak živí otcové alimenty i své exmanželky nebo se jim zdá moc i zaplatit půlku živobytí vlastnímu dítěti?

+5/0
3.6.2013 7:38

T23o94m77á97š 98H85o92l27e88k 6714820865416

Vy  jste to nepsala. Vy píšete jen z hlediska vašeho příběhu. Ale často to tak je, že rodinu rozbije matka, protože má nového milence. A otec pak jen přihlíží, jak jeho děti vychovává cizí chlap a on musí jen platit.

Muži si své děti pořizují proto, aby měli rodinný život (kromě vyjímek, kdy se jedná o úlety a neplánované početí). A na rodinu pak rádi vydělávají a platí. Vidí v tom smysl i své poslání. Když jim pak žena děti vezme a vidí děti málo nebo vůbec, tak nevidí smysl, platit na JEJÍ rodinný život. Proč by měl muž vylepšovat její rodinný život s jejím novým chlapem svými alimenty ? Pokud všek má muž možnost dál podílet se na výchově dětí trávit s nimi dostatek času, rád na děti platí dál.

A nemluvím tu o těch otcích, kteří o děti zájem nemají.

Myslím, že to není těžké pochopit.

0/−5
3.6.2013 9:39

T33o62m85á48š 94H19o71l32e17k 6824570565496

Tento příspěvek, se začadil někam jinam, než jsem zamýšlel. Vlákna jsou už nepřehledná a našel jsem ho jen podle času.

0/−5
3.6.2013 9:46



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.