Diskuse

"Máte slovo" s Jílkovou, alimenty a děti bez otců

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak se to dělá s falešným obviněním muže při posru o dítě 

http://www.youtube.com/watch?v=wzFr4EsUpv0

1 0
možnosti

Přečetl jsem jen pár příspěvků a vzpomněl si na kamaráda. Se ženou se rozvedli teprve nedávno, ač spolu nežijí cca 5 let. Žádný soud jim po celou dobu nemusel upravovat styk s dítětem. Dcera žije u matky, ale s otcem tráví stejně času - všechny víkendy, školní volna, celé letní prázdniny atd.. Proti tomu, co se v jiných rodinách odehrává, idylka.

0 0
možnosti

Zcela ojedinělá výjimka. Jeden případ ze sta tisíc.

Takovými výjimkami nemá smysl se zabývat, protože jsou zcela výjimečné.

0 0
možnosti

Milé dámy,co zde píšete je sice pravdivé,ale zavádějící,každý švec se drží svého kopyta.Je přece jen málo otců,co to myslí vážně,ale jsou i ženy,které se domnívají,že když dali dětem život,tak si mohou dělat,co chtějí.A bohužel i soudy a sociálka jim v tom přizvukují.Jako je to v mém případě.O děti jsem se steral od plínek,které jsem pral i žehlil,jezdil denně s kočárem,aby si máma mohla odfouknout,koupal,uspával,když povyrostli,jezdil na výlety na kole ,na víkendy na hory,v létě pod stan,nebo jen tak do lesa a na zahradě s nimi blbnout.A čeho jsem se dočkal?Po 10-ti letech,znudění u přiblblích seriálů vyhazovu(dům je jejích rodičů) ,byl jsem nudný než nový chlap kterého si našla.A u soudu pak bude tvrdit jak jsem nic nedělal a nevěnoval se.Uvědomte si,že tady máte větší práva než mi,o dětech většinou rozhodují také ženy,a kvůli pár pitomcům jsme házeny všichni do jednoho pytle.Tak proto,že jsem se dětem věnoval a nechci jim brát mámu ale rád bych péči střídavou jsem špatný a mstím se?Je to hanba v tomto státě,jak se rozhoduje a odkládá řešení.Přitom se dětí nikdo pořádně nezeptá.Zatím jsem se držel zpáky a bral ohledy na všechny lži a pomluvy,ale mám to zapotřebí,při neustálých potížích,které mám?Opravdu to jsou soudy pro děti?Nebo jste všichni tak zakomplexované,a lačníte jen po moci a penězích?Je to moc smutné dívat se jen z jedné strany.Není to o tom,zda je to muž či žena,vždy to je jeden rodič,co to zkazí.A odnesou to vždy jen ty děti.Proto hanba všem.A ty co jsi bez vinny,hoď kamenem.

11 1
možnosti
Foto

Domaci nasili pachane zenami na muzich je v CR temer zakazane tema. Existuje vsak v mohem mohem vetsim meritku

 http://xman.idnes.cz/domaci-nasili-na-muzich-0vc-/xman-styl.aspx?c=A121003_065626_xman-styl_fro

0 2
možnosti
Foto

J71a88n56a 27M19a74j16o33v85á

21. 10. 2013 14:11

Mne by ale fakt zajímalo, jak je to s těmi falešnými obviněními (nemyslím teď výkřiky do tmy, ale skutečně písemná podání). Existuje k tomu nějaká statistika?

x

Vím, že existují. A i to, že se podceňují. A dost mne zajímá, jestli k tomu existují nějaká čísla.

0 0
možnosti

Děkuji panu Cihláři za pěkný článeček, kterému se dá vytknout jen to, že nic nového nepřináší a jen opakuje notoricky známé pravdy. Z pořadu "Máte slovo" jsem pochopil, že nový občanský zákoník, některé věci zkomlikuje a jiné může zlepšit. Souhlasím s panem Cihlářem, že potřebujeme hlavně lepší, rychlejší a předvídatelnou práci soudců tak, aby právo dětí napéči a výchovu obou rodičů nebylo jen prázdnou větou v Úmluvě o právechdítěte, Listině základních práv a svobod, zákoně o rodině a Haagské úmluvě o občasnkoprávních aspektech mezinárodních únosů dětí.

4 1
možnosti
Foto

J45a52n20a 62M46a70j79o98v23á

21. 10. 2013 20:49

Ono je to potřeba opakovat...o tom nic.

1 0
možnosti
Foto

K otázce falešných obvinění z "domácího násilí": http://www.domacinasili.eu/

3 2
možnosti

No,řekněme,že je určité procento ženských co jsou vypočítavé mrchy a jdou přes mrtvoly a je určité procento chlapů,kteří na vlastní dítě kašlou a dělají vše proto,aby platili trapné minimum,které není ani na boty ačkoli oni si i s novou partnerkou žijí víc než dobře.Ale to nejsou všichni,ne?Četla jsem dost blogů od pana autora,jemu,podle něj(druhou stranu jsme neslyšeli) stará ublížila a podle toho soudí všechny ženský...........

5 1
možnosti
Foto

R^ jde prostě o to, že šmejdi mají navrch....oboupohlavně. Nejde o potřebu pomoci ženám či mužům, jde o pomoc slušným....zlatokopky, majetnické či mstivé matky stejně jako fotři neplatiči či násilníci by měli dostat stop. Otázka je, jestli to ty, co drží opratě práva vůbec vzrušuje.:-/

11 0
možnosti

L78i95b12o74r 30D61a73n17ě52k

19. 10. 2013 23:02

Naštěstí jsem nezažil ani jednu variantu a jsem tu takřka jako nestraník.

Kamarád kamaráda (ne víc jich v tom příběhu nebylo, aby to bylo jedna babka povídala..)  si začal s jednou holkou. Poznali se při studiích v Brně. On asi z Brna ona z Olomouce. Na konci školy on dostal dobře placenou práci v Praze a ona otěhotněla. Tak řekl, že se vezmou a ona se odstěhuje k němu do Prahy. Rezolutně odmítla, že chce bydlet v Olomouci. Horko těžko našel podobnou práci za něco horší peníze v Brně a ať se tedy nastěhuje k němu do Brna a do Olomouce může jezdit každý týden, že už to není tak daleko. A Ona stejně řekla, že pokud nepůjde do Olomouce, tak nic nebude, že je jí to jedno, že si na něm ty peníze stejně vysoudí...  takže co vy na to emancipované ženy?

A druhý pohled? Držte se stolu. Jedna velice blízká známá žila 7 let s jedním mužem. Cholerik, ale nějak to zvládali a měli se rádi. Pořídili si dítě bez svatby. Po roce a něco se od něj ale odstěhovala. Protože začal vybuchovat častěji a házet nádobým. Tvrdí že nechtěl, ale přesto ji několikrát zasáhnul a už se bála i o malou. Tak odešla s tím ,že si to má v hlavě srovnat. On vše slíbil s tím, že ji i doveze všechny věci... Tři měsíce na to už měl novou ženskou která s ním čekala dítě. A žili v bytě, který předtím byl napsaný na mou kamarádku a neplatili nájem, elektřinu a plyn. Když na to přišla, tak ho konfrontovala a on, že to vše vyřídí ať si nedělá starosti. Akorát řekl, že všechny společné věci a věci pro malou jim zabavili a nemůže jí je dovézt...

Na dluhy kašlal, takže naskákali penále a soudní výlohy. Kamarádka se díky anonymu dověděla, že milá nová přítelkně má FB s veřejným přístupem a tam si všimla, že všechny věci, které byli její, společné, nebo koupené pro dceru, používají vesele pro sebe a svého nového potomka. Vyhýbá se tomu, že si pro věci chceme přijet, že furt není doma. Alimenty nebyli soudně přiznané, jen se tehdy domluvili ,že bude posílat co bude moct... Jak vyšli najevo ty dluhy a exekuce, přestal

2 0
možnosti

L54i91b31o11r 18D35a54n91ě53k

19. 10. 2013 23:05

platit aby neměla na právničku a když už, aby byla vidět snaha, tak ji poslal třeba 2x 500 za měsíc a podobně s výmluvami, že malej je nemocnej a utráceli za věci pro něj, nebo že se rozbilo auto a pod.

Z dluhu okolo 20 - 30 tisíc se stal dluh hodně přes 100 tisíc a splátkový kalendář má slečna 6 000 měsíčně a příjem z mateřské 3 800....

2 0
možnosti

P94a58v78e92l 41H11o92l87e18c

19. 10. 2013 20:31

tak to já jsem dal matce svého dítěte milion Kč při rozchodu na ruku. Měsíc před porodem jsem jí dal 300 litrů na auto. A to před 8 roky..dnes už by ty peníze měly zas vyšší cenu.. Na alimentech jsem jí už za 7 let dal půl mega a ještě jí 150 dlužím. Dítě mi dávat nechce. S klukem manipuluje, jak jsem hroznej, ale mý peníze jí nesmrdí.. Já měl vždy zájem se o dítě starat..a o to víc vás pak všichni chtějí odřít z kůže.. Soudy i sociálka jí v tom podporují, posílá na mě exekutory, Já už tři roky bydlím ve spacáku u kamaráda v pokoji..Musím pečovat o těžce postiženého bratra.. jednu dobu jsem zaměstnával její rodiče i sestru, protože jim nikdo práci dát nechtěl..nadělali mi v práci jen problémy..Ani mým rodičům soudy styk nedali..PO SVÝ ZKUŠENOSTI RADÍM CHLAPŮM: UKRYJTE MAJETEK A PLAŤTE JEN KDYŽ DÍTĚ DOSTANETE. a RADŠI SI NAJDĚTE CIZINKU.Rv ať mi nikdo nevykládá o ublížených ženských a špatných otcích..ukážeš dobro a doplatíš na to..kdybych jí vykop bez koruny, dneska vím, že by se chovala úplně jinak.:-P

6 1
možnosti

Takové rady jsou, milý pane, na ...nic. Netrpíte-li představou, že všude to začalo, fungovalo a poté nefungovalo a skončilo jako u vás. Nejsme stejní...

Každopádně to co píšete je síla..

3 0
možnosti
Foto

Já sice chápu myšlenku a snahu o dobrou věc...ale jako vždy a u všeho...když se ta myšlenka podporuje polopravdami, demagogií a neprokazatelnými tvrzeními (viz třeba že většina domácího násilí je vymyšlená), pak zcela logicky ... u mne ... nastupují pochybnosti o skutečných motivech :)

6 3
možnosti
Foto

J96a92n92a 25M12a34j84o63v10á

19. 10. 2013 17:03

Myslím si,že je to tím, že v těchto situacích vytvoříme vždycky mužské a ženské klany - což nechápu - blbec je blbcem bez ohledu na pohlaví..a tak na jednu stranu policie nezabrání týrání...a na druhé ho mohutně řeší tam, kde se neděje...

0 1
možnosti