Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

p_c

15. 1. 2011 14:12
V pondělí vyjde další můj článek

A bude mít povolenou diskusi

0 0
možnosti

Chmur Čarovné rybí Ifči 007

15. 1. 2011 22:16
Re: V pondělí vyjde další můj článek

Avizovaný slet čarodějnic. ;-D

0 0
možnosti

Jarcho

14. 1. 2011 11:18
Nový článek je pěkný a je chyba,

že k němu nedáváte prostor pro komentáře. Na povyk pochybených ženštin - rozvedených potvorách s černým svědomím - se můžete vykašlat. Vždyť jejich výštěky není třeba číst, to se dá přeskakovat.

Ve Vašem článku je dobrý výčet toho, v čem se ztráta otce v dětství statisticky relevatně projeví v dospělosti. To je vše nepochybně pravda.

Chybí tam však to, že mladí kluci jsou stále méně a méně ochotni brát si za manželky ženy, které samy pocházejí z rozvrácených rodin a vyrostly jen s matkou.

My s manželkou to našim klukům valíme do hlavy už dávno, ti to berou jako hotovou věc - ale ono tohle poznání se týká i kluků, co je na to rodiče sami neupozornili. I oni vidí, co se děje, a zachovají se podle toho. Protože který hlupák si vezme holku, která o svém otci neví skoro nic, nebo na něj říká jen špatné věci a vůbec se s ním nestýká? Vždyť je jasné, že by dopadl u svých dětí stejně. Pokud by se rozvedli, už by své děti neviděl a jen by platil a platil...

0 0
možnosti

Jarcho

14. 1. 2011 11:23
Děti ze střídavky takový handicap mít nebudou.

Sice budou také z rozvrácené rodiny, ale budou znát oba své rodiče a budou mít k oběma vybudovaný relativně obvyklý vztah.

A kluk, který si bude chtít vzít holku vychovávanou ve střídavce, se nebude muset bát, protože bude vědět, že pro tu holku je normální, aby i v případě rozpadu manželství se děti běžně stýkali s otcem a byly rovnoprávně v jeho péči a vlivu stejně jako u matky. Takovou holku si jistě lze vzít (a možná bude pro manželství i lepší než holka s funkční rodiny, protože budě dobře vědět, že konflikty se dají řešit - a proto je třeba ani nebude chtít řešit rozvodem).

Ovšem holku, kterou vychovala než matka - to teda rozhodně ne!

On ani kluk vychovaný než matkou se do manželství obvykle moc nehrne, protože má strach, aby nedopadl jako jeho otec.

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

14. 1. 2011 10:31
Tak hleďme

Cihlář už pro jistotu neotvírá diskuze, aby jeho prokazatelným manipulacím nemohl nikdo oponovat. Vy jste hrdina, pane Hnědý;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Chmur Čarovné rybí Ifči 007

14. 1. 2011 10:32
Re: Tak hleďme

Asi se s tebou nechce bavit. Ani se mu nedivím. ;-D

0 0
možnosti

Šach.mat

11. 1. 2011 22:13
Je s podivem, že zrovna střídavkové

mají tu drzost ;-DRv se dovolávat slušnosti a "kodexu, KDYŽ ve svých článcích i diskuzních příspěvcích SOUSTAVNĚ kydají na ženy...

Dokonce se odkopali natolik (což je dobře ;-)...), že i muži-diskutéři je zde musí usměrňovat ;-D!

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

11. 1. 2011 22:24
Re: Je s podivem, že zrovna střídavkové

Představovali si chlapci krásnou, dojemnou propagandičku. Touha po procházce ůdolím dutých lebek se nekoná, lidi se ptají a pídí a nervozita vzrůstá. Hodně je rozhodil rozbor modelů péče o dítě západně od našich hranic. Jejich vydávání "střídavky" za nejužívanější model padlo. Proto p_c se značnou dávkou rozrušení napsal: "Není třeba se utápět v terminologii";-DLakovali hoši tak silně, až se jim ten nátěr začal loupat;-D

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

11. 1. 2011 18:29
Ach ta statistika

(Tento článek popisuje pouze případ, když žena brání dohodě a muž má o výchovu dětí zájem. Takových případů jsou ročně tisíce a děti zbytečně přicházejí o táty. Je bohužel mnoho žen, které muž opustil a nejeví o děti zájem, těchto žen a dětí je mi upřímně líto a mají mou plnou podporu.)

Jak s tím koresponduje těch 90procent. Můžete je rozepsat, pane Cihláři?;-D

0 0
možnosti

p_c

11. 1. 2011 12:10
neporušujte kodec diskutérea

Upozorňuji a prosím diskutující "čarovná rybí kostička", aby se zdržela porušování bodu 3 a 4 kodexu diskutéra. Stojíme tu pouze o slušné diskutující, kteří neuráží ostatní a nepodňěcují k nenávisti

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

11. 1. 2011 12:25
Re: neporušujte kodec diskutérea

S dodržováním kodexu blogera jednoznačně souhlasím a velmi bych apelovala na diskutéry Aleše Hodinu a Petra Cihláře, kteří disponují šesti nicky, z toho pan Hodina prokazatelně třemi, aby i oni kodex dodržovali. Rovněž stojí za připomenutí bod 10 kodexu který stanoví:

"Diskutér musí respektovat soukromí jiných osob nesmí zveřejňovat jejich telefonní čísla, adresy či jiné SOUKROMÉ INFORMACE. Toto se bezpochyby týká i blízkých osob bývalých. 

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

11. 1. 2011 6:55
Tady máš inspirativní článek

kde je třeba chránit týrané děti. Rozepiš ss o tom Hodino http://zpravy.idnes.cz/tyran-donutil-manzelku-skocit-z-balkonu-strhla-ho-s-sebou-p3i-/krimi.asp?c=A100618_102116_krimi_cen

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

11. 1. 2011 6:55
Re: Tady máš inspirativní článek

A ty cihláři můžeš taky.

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

10. 1. 2011 15:42
Uťápnutá ega se vyznačují tím, že mažou

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Viki007

10. 1. 2011 17:49
Re: Uťápnutá ega se vyznačují tím, že mažou

copak Ti smázli, kosti?

0 0
možnosti

p_c

10. 1. 2011 7:35
ty paní nevědí už coby

Střídavko, máte pravdu. Péči rodičů po rozvodu, kdy jeden rozhoduje uplně o všem a druhý může děti jen občas navštěvovat (pokud žena dovolí), tu nelze rozhodně nazvat společnou péčí. Mezi světem a anámi skutečně není možné srovnávat, protože co si ženy a úřady k dětem a otcům tady dovolí, to nemá ve světě obdoby. Není třeba se utápět v terminologii. V cizině by si žena nedovolila takto poškozovat práva dětí, bránit jim vídat otce. Ani poslanec by si ve světě nedovolil tolik krást. Tady vše prochází. Kradení poslancům i matkám

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

10. 1. 2011 9:39
Re: ty paní nevědí už coby

Je třeba se držet terminologie. Diskusí pod tímto článkem a objasněním terminologie, jsme so konečně posunuli k tomu, že je možno jednoznačně prokázat, jak vy - Cihláři;-D a Hodina neskutečně manipulujete daty. Vaše srovnávání se zahraničím bylo od počátku jednoznačně zkreslené až lživé. A kdo lže ten co? milý Cihláři?

0 0
možnosti

www.stridavka.cz

9. 1. 2011 11:54
Sdílená vs. střídavá péče

Rozdíl je zřejmý z tabulky týkající se USA v roce 1989:

http://www.stridavka.cz/stridava-vychova-ve-svete.html

Cca 75 % dětí ve společné rodičovské odpovědnosti ("sdílená" péče, joint legal custody), cca 20 % dětí ve střídavé výchově (joint physical custody).

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

9. 1. 2011 12:02
Re: Sdílená vs. střídavá péče

A nevíte, prosím, kolik z těch 20% pětí v joint physical custody je v časovém režimu 50:50 a kolik v percentuelně jiném režimu? A jaké procento z nich střídá dva domovy a v jakém procentu se střídají rodiče u dítěte?

0 0
možnosti