Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

korzár

15. 9. 2011 15:01
Nemáte preavdu!

Našel jsem si ženskou z vesnice,rozvedenou, se 2 dětmi.Deset let jsme spolu žili-tedy žili v tehdy státním bytě,který jsem měl já.Pomohl jsem ji děti vychovat.Výsledkem bylo,že se jim nechtělo ani pracovat,ani studovat,neboť chodili za (placenou střední) školu.Když propadali a opakovali ročník,byli více doma nebo v hospodě nebo na diskotéce (mnohdy do rána,potkávali jsme se,když jsme šli do práce). Skončilo to tak,že zdrhli k tátovi,kde mohli všechno.Po 10 letech jsem si tu ženskou vzal.Vydělával jsem v té době slušné peníze,tak jsem sehnal parcelu,postavil inženýrské sítě a dům.Ve všední den jsem pracoval od rána do večera,o víkendech stavěl.Nakonec jsme se rozvedli.Důvody nemohu z prostorových možností uvádět,poslední kapka byla,když mi zablokovala přístup na konto a podala žádost k soudu,abych jí platil 11 tisíc měsíčně.Dodnes 2 roky se soudíme o barák,ona zde žije,platí za všechno 1000 Kč.Já 10000,k tomu hypotéku a půjčky, výsledek soudu v nedohlednu.

0 0
možnosti
K

korzár

15. 9. 2011 15:04
Re: Nemáte preavdu!

A to jsem si myslel, že když je z vesnice, bude normální. Ne, všechny jsou stejné. Kdybych se poučil z dřívějška, nikdy bych se neoženil. Měl bych dnes SVŮJ barák, svoje auto, svůj život. Proto i já říkám: NEŽEŇTE SE, v dnešní době je to to nejhorší, co můžete udělat. Není to možná ani vina všech žen, ale vina systému. 8-o[>-]

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

15. 9. 2011 14:55
To musí být hodně smutný život,

strávený v permanentní nenávisti k ženským. Ale je to logické, jednou jste si velmi špatně vybral (zřejmě i pro o, že s vaší neveselou a konfliktní povahou o vás žádná smavá a pohodová ženská ani nezavadí) a už se to s vámi potáhne nafurt... :-/

6 0
možnosti
PC

p_c

15. 9. 2011 15:00
Re: To musí být hodně smutný život,

No, je vidět, že mne dobře znáte :-) Četl jste tento můj článek? http://petrcihlar.blog.idnes.cz/c/189859/Stridava-pece-je-cesta-k-polygamii.html

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

15. 9. 2011 14:48
Dobrý den, pane Cihláři,

četla jsem mnoho vašich blogů a ze všech mi bylo smutno, protože je vidět, že jste prošel blbou životní zkušeností - a v žádném případě nemám právo posuzovat, kdo z vás dvou měl větší podíl na tom, že nastala. Za dnešní reakci - bez ironie - děkuji, ale nesouhlasím. Píšete:

Muži chtějí trochu hezkou ženu (ale ne moc), která bude hodná, skromná, vytvoří jim domov a postará se o děti. S takovou ženou doma nemají muži problém v klidu vydělávat a o rodinu se postarat. Ženy však chtějí nezávislost, karieru, aby muž nosil peníze a současně doma pomáhal. Pračky a myčky nádobí jim často nestačí, mají internet, mimibazar, kamarádky, kafíčko a roupy. Tyto postoje mužů a žen se neslučují.

Problém je v tom, že Vy považujete za ideální těžce patriarchální model, v němž by tu ženu ve svazku v 80 % činností

2 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

15. 9. 2011 14:48
Re: Dobrý den, pane Cihláři,

zastala i někdejší Osvobozená domácnost. Problém je v tom, že nejsou všichni muži a ženy stejní. Je spousta mužů aktivních a spousta těch, co jim vyhovuje, že se vezou, nevyvíjejí aktivitu, odkroutí si svých osm hodin v práci a pak prosedí zbytek času na gauči nabo na zápraží s pivem v ruce - a pokud to vyhovuje jim a jejich ženám, je to v pořádku. Zrovna tak nejsou stejné ani ženy - je spousta domácích putěk, které přesně naplní Vaši představu. Ale je spousta žen, které mají dleko víc jiskry, energie, plánů, schopností - počítám se mezi ně. A takovým nestačí k životnímu naplnění to, že je doma čisto a lednička nechladí jen sama sebe nebo to pivo...

Škoda, že jste z Brna - být to blíž, ráda bych si o tom Vámi pohovořila. :-) JK

1 0
možnosti
K

kulička-v-trávě

15. 9. 2011 14:38
Hmmm...

A v noci se budíte celej zpocenej... Děsný démoni tydlencty žencký, co?

2 0
možnosti
P

papaya.

15. 9. 2011 14:51
Re: Hmmm...

R^ on je chudák postiženej a zahořklej. Plive na všechny kolem, kdo mu jen zdánlivě připomínají jeho "strašlivá traumata".. No, koneckonců, jsou to jeho žaludeční vředy, tak ať si to užije :)

2 0
možnosti
PM

horác

15. 9. 2011 14:31
jo jo

souhlasí a od 31 let jsem sám, To je nádhera. Nikdo mi do ničeho nekafrá, mám víc peněz pro sebe na koníčky apod. Na vrznutí se vždy nějaká najde.

3 0
možnosti
JB

ashenshugar

15. 9. 2011 14:31
Děkuji za cenné životní rady

:-)R^

0 0
možnosti
KR

Kokodák, rebirth

15. 9. 2011 14:28
...

R^

0 0
možnosti