Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
X

xychteen

27. 9. 2011 11:47
Nezapomeňte na jeden důležitý ukazatel - totiž na kvalitu

:-)

Podle mne by měla být dobrá štětka vysoce ceněným profíkem (dtto zdravotní sestra a bermanka, na vysvětlení tohoto tvrzení tady ale bohužel není dost prostoru), jenže od té studentky přivydělávající si na dovču nebo od zadlužené maminy dumající o zlobivých dětech a manželovi notordovi těžko můžete čekat nějakou kvalitní animovanou zábavu a potřebnou porci iluze... no a za nějaké to obyčejné odebrání vzorku tekutiny bez přidané hodnoty si přece nikdo nemůže počítat moc velkou ránu, zvlášť v době, kdy to každej potřebnej může u internetu za pár minut vyřešit svépomocí, s rychlým úklidem a bez zbytečných keců i vícenákladů

;-D

Přeju pěkný den - a klid i prostor na další analýzy trhu -)

2 0
možnosti
ZK

SID09

27. 9. 2011 11:20
Nepřehánějte

Holky si vždy rády přivydělaly. Některé to dokonce dělají i zadarmo, protože je to baví. S rozvojem antikoncepce je těch

"veselejších" prostě dnes víc, než dřív. !!;-D

0 0
možnosti
B

berkowitz47

27. 9. 2011 10:46
Něco jsem napsal

a admin mi to maže. Srdečně zdravím admina.

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XIX

27. 9. 2011 16:03
Re: Něco jsem napsal

pošli ho do Bulharska.

2 0
možnosti
RK

Richard Kába

27. 9. 2011 10:43
Nejsem si ani ekonom ani sociolog ...

... ale nejak mi to nehraje ...

Vetsi konkurence = nizsi cena - to jeste chapu ... 

Mala sila trhu = tam muze mit take vliv cenu, ale to uz je trochu v rozporu s bodem 1. Proc by pribyvalo nabidky, kdyz neni poptavka.

3 a 4 bod naopak pouzuje na zvysujici se poptavku ... tak vazne nevim ...

Mate tedy dojem, ze se vyrazne zvysuje poptavka po techto sluzbach, zaroven se rozsiruje nabidka  a cena proto klesa?

1 0
možnosti
PC

p_c

27. 9. 2011 10:50
Re: Nejsem si ani ekonom ani sociolog ...

Ano, vedel jsem, že si toho všimnete. Poptavka roste také. ale nevyvolává nedostatek na straně nabídka, protože nabídka roste také, možná rychleji. Mám dojem, že se výrazne zvysuje nabidka, mírne zvysuje poptavka. A s poklesem kupní síly a růstem nabídky klesá cena. Myslím, že se to nevylučuje

0 0
možnosti