Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Sudo

9. 10. 2011 17:33
znám osobně jen 2 ženy, které chtějí

nechat obživu rodiny na muži, samy chtějí pak zůstat doma pod záminkou péče o domácnost a děti. Ale na jejich domácnosti ani na dětech není jejich "zvýšená" péče vidět. Ostatní ženy kolem mě chtějí pracovat a pracují. Takže nemluvte za ženy. Je to Vás názor a ne názor žen!

Taky neznám chlapa, co by chtěl od svých cca 25 let do konce života živit svoji ženu. Ne jen když jsou malé děti, ale pořád - zajistit bydlení, obživu, léky vzdělání dětem atd. To mi teda takového ukažte ....

3 0
možnosti
PC

p_c

9. 10. 2011 17:41
Re: znám osobně jen 2 ženy, které chtějí

A jsou ty pracující ženy šťastné? A pracují proto, že chtějí nebo proto, že musí? V našem státě si ženy musí vzít na záda i několik brigád. To je jiný problém. V dnešní společnosti mnoho mužů živí ženu. Třeba fotbalista Řepka platí alimenty přes 100.000. Myslíte, že ty peníze padnou na potřeby dětí? Jenom na alimentech je živeno mnoho žen. Ne vždy. Ale chtěl jste příklady. Jsou i takové, že muži alimenty neplatí nebo jsou malé, protože muž majetek tají. Je také mnoho podnikatelských paniček, které chodí do zaměstnání, aby se doma nenudily. Pracovat by nemusely, muž to utáhne

0 0
možnosti
R

rek007

9. 10. 2011 17:14
Takže feminismus

zapříčinil domácí násilí?

0 0
možnosti
PC

p_c

9. 10. 2011 17:20
Re: Takže feminismus

To skutečné ani ne, to proklamované a smyšlené z velké části ano. Máte na mysli jaký feminismus? Ten český? Ten má ke skutečnému feminismu daleko

1 0
možnosti
E

Escoto

9. 10. 2011 16:15
Nedávno jsem já, konzervativec...

... vedl diskusi s jednou radikální feministkou (k "původnímu" feminismu mám pozitivní vztah) na téma insttuce manželství - Moje argumenty, manželství má smysl, že to právní svazek dávající jistotu k výchově dětí. Její argumenty: Manželství je zlo, sloužicí k diskriminaci a vlastnění žen.

V diskusi jsme nikam nedospěli, ona mě poslala do pravěku, "kam s těma svejma názorama patřim", já jsem se kousnul do jazyka abych jí neřek to co bych jí říct chtěl.

A samozřejmě, kdybych nevědět víc o roli liberálního "původního" feminismu a dával jenom na jeden dojem, tak si potom feministku taky zařadim podle téhle zkušenosti.

1 0
možnosti
IX

IfčaX

9. 10. 2011 17:42
Re: Nedávno jsem já, konzervativec...

Hmmm... nějak mi podle popisu nepřijde, že by ta dáma byla feministka. Kráva možná jo... Ale zas bych z její přísně individuální blbosti feminismus nevinila. :-)

0 0
možnosti