Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Gmurr

6. 11. 2011 14:05
tim ubohym popisem materske dovolene

jste urazil vsechny zeny, ktere pecuji o dite. Ovsem vase nenavist k zenam je videt v kazdem blogu.

3 0
možnosti
PC

p_c

6. 11. 2011 14:07
Re: tim ubohym popisem materske dovolene

názor bych bral, pokud by ho napsal někdo jiný, než anonymní křiklounka z davu. Je normální, že hledáte podporu u žen na mateřské. Proti nim ale není článek namířen. Naprostá většina z nich taková není. Přečtěte si PS

0 0
možnosti
BP

bila pani

6. 11. 2011 13:58
Tak co teda chce?

Tak už je to jasné,proč je pan Cihlář sám. Protože když žena doma, jak je to líná povalečka a příživnice, když pracuje, taky špatně, je to kariéristka, nestará se o dítě a o rodinu, neudržuje rodinný krb. Co tedy chce?

Ženu, která maká v práci, ale nesmí vydělávat víc než on, po cestě vyzvedne děti, nakoupí, doma uvaří, muži otevře pivo a poděkuje mu, že se tak snaží a vydělává pro rodinu, at si tedy odpočine u televize. Pak uklidí, naučí se s dětmi, dá je spát, a jde si na sebe hodit šmrncovní košilku a jde svádět muže, aby jí náhodou neopustil, co by si bez něj počala...

Až takovou Cihlář najde, osobně se na ni přijedu podívat, na jediný a poslední exemplář.

Případně takovou, která porodí a dobrovolně se dítěte vzdá ve prospěch otce, samozřejmě platí slušné výživné, aby Cihlář mohl být v domácnosti.

I na tu se ráda přijedu osobně podívat. Žádná jiná možnost mě nenapadá.

6 0
možnosti
PC

p_c

6. 11. 2011 14:05
Re: Tak co teda chce?

S jednou takovou jsem už žil. Po rozvodu. Učila na vysoké škole a měli jsme se rádi. žili jsme skromně a starali se o mého syna. Oba jsme pracovali a dávali peníze na společnou hromádku. Rozešli jsme se jako kamarádi, protože chtěla už mít valstní děti a já ještě neměl vyřešenu minulost. Ne citově, ale materiálně jsem si další dítě nemohl dovolit. Už dítě má a já jí ho přeju. Jsme kamarádi dál. Někdy nezáleží jen na těch dvou, ale také na dětech. Jak současných, tak budoucích. Proto to není snadné

0 0
možnosti
C

cihli

6. 11. 2011 13:20
proč ?

Peťo, Peťo - pořád stejné Rv. Ale proč tomu tak je?

0 0
možnosti
PC

p_c

6. 11. 2011 13:27
Re: proč ?

Ahoj. Aby si to uvědomili i ti, kteří to nezažilo. Jako třeba Ty. Většina si myslí, že se to vysvětlit nedá, a že to dělám zbytečně. Že kdo neprožil, pochopit nemůže. To, že tu pět zatrpklých ženských štěká v mých diskusích mne neodradí. Články čtou stovky a tisíce normálních lidí, kteří jim většinou rozumí, chápou nadsázku, karikaturu a tolerují nepřesnosti způsobené zjednodušením. Články musí být krátké a výstižné. Je to blog a jeho principem je to, že je osobní a subjektivní. Není to a nemá to být objektivní novinový článek. Všimni si, kolika lidem moje se moje psaní líbí. Mnoha i pomáhá. Například ukradené holčičce z Vinohrad jsem vrátil tátu. Je jasné, že mne někteří lidé za to nemají rádi. S tím se musí počítat. Všem se nezavděčím. Osobní výpady diskutérek je těžké vyvracet. Ženy mám rád a mám k nim kladný vztah, pomáhám jim. Jen nemají potřebu ventilovat svoje mindráky v diskusích. Naprostá většina lidí diskuse ani neotevře a ani já tomu nepřikládám význam.

0 0
možnosti
D

Dita_1

6. 11. 2011 12:53
*

Autore, proc se vykecavate na netu a nekutite neco v dilne? (Aneb jak se do lesa vola...)

1 0
možnosti
PC

p_c

6. 11. 2011 12:59
Re: *

Ahoj Dito. Tento týden nemám u sebe syna, a tak pracuju dlouho do noci a spím málo.. 4-5 hodin denně... Článek jsem napsal ráno během hodiny a zas tak moc toho nepíšu

0 0
možnosti
S

Sudo

6. 11. 2011 12:37
chudáček

vy jste tak strašně zlý ......

3 0
možnosti
PC

p_c

6. 11. 2011 12:58
Re: chudáček

jsem zlý. Nechci totiž doma mít pijavici, co si kupuje prášky na hubnutí a slaměný klobouk za 600 Kč, když se já zadlužuji, abych platil dům, který si vybrala a sponzoroval její libůstku ve vyhazování desítek tisíc korun za umělohmotné nádobí. To jsem tyran, že jí ani nenachám auto :-)

1 0
možnosti
R

rek007

6. 11. 2011 12:20
Co takhle si zamést před svým prahem?

1) Nejvíce času na netu trávíte vy (přispíváním, psaním článků apod.)

2) Co je líná ženská? Většina žen v ČR vydělává více než vy...

3) Vy jste v podstatě na mateřské. V oblasti IT jsou platy i 70.000 Kč (pokud člověk mluví plynule anglicky, což vy asi ano)

4) Copak jste dnes uvařil vy?

4 0
možnosti
PC

p_c

6. 11. 2011 13:02
Re: Co takhle si zamést před svým prahem?

Tak takový plat bych skutečně chtěl brát. Seženete mi takovou práci? Kde ty práce jsou? Asi jste myslela programátory. Já programátor nejsem. Bohužel nemám ani vysokou školu... O mé inteligenci lze pochybovat.. Ano. Jsem na internetu hodně dlouho... Taky na internetových seznamkách. Představte si, že mne nikdo nechce :-) Líná ženská? To je líný člověk, který není chlap. Na mateřské nejsem, z části jsem byl, teď jsem z části v domácnosti. Já dnes ohřívám guláš. Jsem doma sám. Odpoledne jdu do práce, a pak s kamarádkou na kafe. Proč se ptáte? Chcete si dát rande?

0 0
možnosti
PC

p_c

6. 11. 2011 11:44
Ahoj holky

je vidět, že článek padl na úrodnou půdu. Proto jsem ho ostatně zveřejnil i na ona.idnes.cz Diskutující ženy jsou právě ty, které se doma nudí a plkají na internetu.. V neděli dopoledne totiž každá normální ženský vaři. Takže ty, co tu píší, jsou lenivé paničky nebo zapšklé staré opuštěné panny :-)

0 0
možnosti
TJ

dory

6. 11. 2011 11:48
Re: Ahoj holky

Jasně, když Vám to udělá radost. :-P

0 0
možnosti
IB

isabell

6. 11. 2011 11:30
...

;-D...  zakomplexovanej chudinka jste....

4 0
možnosti
PC

p_c

6. 11. 2011 11:41
Re: ...

Asi budete ta, co nedělá nic jiného, než sedí na internetu a nudí se :-)

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

6. 11. 2011 10:46
Proč?

Kde se ve Vás bere tolik zášti vůči ženám? Ať už v tomto článku (bez ohledu na P. S.), protože takovou pohodu na mateřské má opravdu jenom málokterá, nebo ve článcích, kde kritizujete rozhodnutí soudu o svěření dítěte do péče matky... Fakt nechápu, kde se bere tolik zloby... :-/

5 0
možnosti
PC

p_c

6. 11. 2011 10:55
Re: Proč?

proč vidíte v kritice některých zášť proti všem? Vyčítáte mi zjednodušování a samy neděláte nic jiného. Podsouváte mi zlobu, kterou kterou necítím a nemám. Spíš chci, abychom si vážili těch žen, o kterých článek není. Proto je jim článek věnován. Vy patříte do jaké skupiny? Skupiny potrefených ... , které kejhají?

1 0
možnosti
AS

Inanna

6. 11. 2011 10:32
Mateřská v delirijní fantazii

Myslím, že byste měl psát o něčem, co znáte z vlastní praxe a nečerpat pouze z bujné fantazie. Školky nejsou na každém rohu, právě proto je ten problém, a když jde dítě na celý měsíc do školky, mateřská se zastavuje - takže nemějte péči, že se matka nějak fláká a celý den lakuje nehty. Dále pak matka dostává od státu peníze, ne sice velké, ale jedná se o nepojistnou dávku, na kterou si matka našetří ze svých odvodů ex-post (poněvadž kdyby to bylo naopak, rodily by ženy v šedesátce). Proto není důvod, proč by se s mužem nemohla o některé práce podělit, zadarmo nic nemá. Váš článek je argumentem právě pro to, že žena po dobu péče musí být solidně zajištěna mimo partnera, aby si ten z ní nedělal služku a nehrál si na jejího šéfa. Protože ono to evidentně některé slabší svádí, zotročit si takto snadno druhého člověka a zadávat mu úkoly. Probuďte se, už nejsme ve středověku.

6 0
možnosti
PC

p_c

6. 11. 2011 10:38
Re: Mateřská v delirijní fantazii

Proč myslíte, že to není z mé praxe? Proč myslíte, že píšu jen o ženách na mateřské? Přečtěte článek až do konce, včatně PS. Také nepíšu, že chlap nemá dělat nic. Zotročit si muže byste asi brala víc, že? ;-)

0 0
možnosti