Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

pesimistka7

22. 6. 2012 19:26
Smazali to, zkusím znovu:

Přát dítěti něco špatného je h*n*us, v diskusích, které jsem četla, jsem na nic takového nenarazila, (na taková "přání" jsem velmi háklivá a zpravidla na ně reaguji, neudělá-li to někdo dřív). Pokud ovšem opravdu někdo P.C. posílá maily v tomto stylu, uzavřené diskuse to nevyřeší. 

"Vysvětlující blog" a uzavření diskusí, ovšem vypovídá něco jiného, než o co se snaží. Minimálně to, na čí "kuří oko" bylo doopravdy šlápnuto....

6 0
možnosti
G:

Gwendolyn :)

22. 6. 2012 19:05
Pane Cihlari, pokud vam nekdo emailem vyhrozuje smrti, vam

nebo vasemu diteti, tak se obratte na policii a ne na blog idnes. Ale priznam se, ze vam moc neverim, zvlast po predchozich zkusenostech s vasi bajnou lhavou osobou. Pripada mi to jako divadlo. A napisu vam klidne i do vasi diskusi u vaseho noveho clanku... http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A120622_276516_blogidnes

5 0
možnosti
K

kytt3

22. 6. 2012 19:08
Re: Pane Cihlari, pokud vam nekdo emailem vyhrozuje smrti, vam

Taky o tom dost pochybuju. Téhle duševní poruše se říká přeceňování důležitosti vlastní osoby. Má hodně blízko k paranoie. Léčí se to tak, že se přestane psát do elektronických sdělovacích prostředků a místo toho se jde makat mimo virtuální realitu. Jako u každé závislosti je ovšem první krok nejtěžší. :-)

7 0
možnosti
T

telewendula

22. 6. 2012 15:04
Gratuluji k rozhodnutí

uzavřít své diskuze. Sebe tím rozhodně nevytrestáte, naopak, pěkně dožerete všechny ty trapné prudičky, které si sem chodí masírovat své ego nebo léčit svý mindry. My ostatní si Vaše články přečteme tak jako tak a aspoň se zde nemusíme hádat s nějakými chudinkami.

2 0
možnosti
PKP

Profesor Kikina Parker

22. 6. 2012 15:52
Re: Gratuluji k rozhodnutí

Máš na mysli, Květáku, třeba slusnou a kulhankovou - no tak ta je příšerná, to souhlasím.;-D

5 0
možnosti
AJ

astrudina

22. 6. 2012 14:55
To máte nějakou jinou skupinu "fanoušků", pane C.

Například já vám vždy píši korektně, argumentuji, nepoužívám vulgarizmy, leda se vám někdy zasměji, ale to snad není nic zlého, ne?

Nevím, s jakou se stýkáte společností a kdo zná váš e-mail. Zaměřte svou pozornost tam, tady na blogu je to nezávazná diskuse, já vím, že vám jiný názor nevoní, ale to už se nedá nic dělat...

6 0
možnosti
AJ

astrudina

22. 6. 2012 15:01
Re: To máte nějakou jinou skupinu

Jinak, to víte, když píšete udání, ohlašujete celé skupiny lidí, žalujete na ně u nadřízených, mnozí mohou kvůli vám přijít o práci (často nespravedlivě, jen proto že se snižují stavy a hledá se obětní beránek), tak můžete očekávat prudkou reakci.

Nesvádějte to tady na blog, odtud to nepochází, my vás ani neznáme, reagujeme tu v diskusi jen kvůli zájmům dětí, aby se z nich nestali na desetiletí poutníčci s taškou bez domova. Váš osobní život  nikoho nezajímá, i když ho často dopodrobna inzerujete..;-)

5 0
možnosti
LC

JackBrno

22. 6. 2012 11:04
A "Hurtová" zázračně vstala z mrtvých...

To je ale taková náhodička...;-D No já se ani nedivím, taky by se mi nechtělo se pořád přelogovávat.

1 0
možnosti
PC

p_c

22. 6. 2012 12:24
Re: A

to máte jedno Vlasto, nepotřebujeme nikomu nic dokazovat. Těmi štěky se jen snaží brzdit skutečnost, že čím dál více dětí končí ve střídavé péči i proti vůli jednoho rodiče. Ted zrovna pomáhám jedné mamince k dosažení střídavé péče. Lidé mění názory a tito tady se můžou jen vztekat

1 0
možnosti
PC

p_c

21. 6. 2012 19:14
opouštím diskusi

ujistil jsem se, že tradičním zastánkyním jednostranné výchovy žen stále ležím v žaludku. To je pro mne vyznamenáním. Povídejte sí dál bezemne :-)

1 0
možnosti
G:

Gwendolyn :)

21. 6. 2012 19:18
Re: opouštím diskusi

Klidne, utikejte z boje. Nevim, jak ostatni, ale ja jsem zastance toho, aby se o deti pecovalo, aby deti mely jeden domov a dva rodice pod jednou strechou, aby rodice vedeli, ve kterem veku je kdo dulezitejsi. Jednostrannou ci fanatickou vychovu nepodporuji. Vy ano?

5 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

21. 6. 2012 17:20
Cihláři, nezbláznil jste se?

Škola má rozvedeným rozhádaným rodičům pořádat dýchánky? Proč by to pro vás blázny dělala? Škola je od toho, aby vzdělávala děti. Pochopte, že většina rodičů - t už rozvedených či nerozvedených - jsou normální lidé. A aby školy organizovaly nějaké kontakty a hojily traumata - to jsem jako daňový poplatník skutečně proti. I tak náš blázni sudiči přicházejí na nemalé peníze a neúměrně zatěžují soudy. Tak je ještě hoditna hřbet školám:-/. Nejste pupek světa Cihláři, a to co vymýšlíte není normální.Rv

7 0
možnosti
G:

Gwendolyn :)

21. 6. 2012 17:38
Re: Cihláři, nezbláznil jste se?

ten nadpis/otazka je ciste retorickeho razu, ze? Protoze vsichni vime, ze ANO

4 0
možnosti
DS

VyMeTaky

21. 6. 2012 16:53
Měl bych dotaz,

Co považujete za váš životní úspěch? Připadá mi, že připisovat si zásluhy o rozhodnutí třetí osoby mi příjde trochu málo.

5 0
možnosti
PC

p_c

21. 6. 2012 19:03
Re: Měl bych dotaz,

Můj životní úspěch je spokojené dítě ve střídavé péči po dobu skoro 5 let. Čas, který mu už nikdo nevezme. Dále pak zvrat v případě ukradené holčičky, o který jsem se bezesporu zasloužil

0 0
možnosti
K

kytt3

21. 6. 2012 15:55
bojíte se diskuse často, pane Cihláři?

Pozoruju. A taky si všímám, jak se čtenáři "diskutujete" prostřednictvím mailu. Prej že "mail je moc dlouhý, nebudu ho číst, a to, že věnujete takové úsilí tomu, abyste mě naklonil na svou stranu mi jen dokazuje, že mám pravdu a že vy neumíte jiný názor ani ignorovat, natož tolerovat". ;-D Odkopal jste se. Opravdu netuším, co přimělo ctihodný soud svěřit vám batole do péče. Nediskutující tatínek. Nádhera. Každopádně škola nemá žádné právo ani povinnost zasahovat do vztahů mezi rozvedenými rodiči dítěte. To není ani v zájmu toho dítěte. Tudíž pokud vám synek neřekne, že dostal pětku, asi máte smůlu. Zvlášť pokud by si to maminka nepřála. Jako otec máte především povinnost zabezpečit dítě materiálně. Nějaké předání morálky či výchova se po vás vůbec nechce, když s tím máte problém sám. Vřelé pozdravy vašim rodičům.

6 0
možnosti
DS

VyMeTaky

21. 6. 2012 16:54
Re: bojíte se diskuse často, pane Cihláři?

Na základě projevu p. Cihláře bych se i bál výsledků výchovy a vštěpování morálky tímto.

4 0
možnosti
G:

Gwendolyn :)

19. 6. 2012 19:00
Jisteze jsou sportovci, jen dobre placeni

A mozna byste mel vic sportovat misto psani o stridavce, bylo by to lepsi pro vaseho ducha i telo. At pisete o detech, zenach nebo sportovcich, porad znite jako kysely Cihlar. Cim to asi bude?

11 0
možnosti
PC

p_c

19. 6. 2012 19:19
Re: Jisteze jsou sportovci, jen dobre placeni

Bude to asi tím, že Vám moje články nevoní, a že v nich vidíte ohrožení nezdravého stavu, který v ČR panuje a Vám zřejmě vyhovuje.. Pak není divu, že Vám připadám kyselý.. Je to pro mne pocta.. :-)

1 0
možnosti