Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takže dovadlo hru nestáhne. Děti jsou prý stejně už zkažené z domova :-)

http://www.brdd.cz/o-divadle/

0 0
možnosti

Tak to je tedy moc.To je hra pouze pro dospělé.;-O

0 0
možnosti
JP

No v tomto případě si vzpomenu na hostinského Trejbala (z povídky Š+G), jehož heslem bylo:

"I dítě má žízeň";-D V povídce, určené pro dospělé, ale proč by se nemohly bavit i starší děti (humor byl sice také dvojsmyslný, a však pro děti hůře pochopitelný, ale morálně, až na malé výjimky, zcela nezávadný bylo toto úsměvné, ale uváděný příklad je pro děti zcela nevhodný a v tomto případě by se i mohlo jednat o tč § 201 TZ. Autore blogu zvažte i tuto možnost.

2 0
možnosti
Foto

Ptal jsem se advokátky a odpověděla mi: "No, to určitě ne, na ohrožování mravní výchovy mládeže to nevidím, stačí když si dítě pustí odpoledne televizi a má tam jednu soulož za druhou. "

1 0
možnosti
Foto

Myslite? Ja nevim. Ohrozovani mravni vychovy? Mozna jen nejaky prestupek.

2 4
možnosti
FS

Tak ten "panředitel" je regulérní úchyl. Něco jako Kulínský, zdá se. To je opravdu nechutný. Být tam moje děti (naštěstí dnes už odrostlý) asi bych mu rozbil hubu. I za všechny ty ostatní děti a rodiče, samozřejmě.

9 0
možnosti
Foto

K13a49r37e77l 21R56a88d75a

31. 5. 2013 0:04

Spíš bych ho tipoval na běžného magora, který ,,experimentuje" tím, že z umění dělá frašku a nedochází mu, že tak malé děti se k tomu nehodí.

7 0
možnosti

Obvykle se úzkoprsosti lidí docela směju, ale musím uznat, že tohle je přehnané i na mě.

7 2
možnosti
Foto

Tato hra je pro dospělé a o dospělých, o lásce a válce - nechce se mi věřit, že by ji chtělo nastudovat dětské divadlo. O tomto divadle nic nevím, ale tohle musí být nějaký ulítlý návrh - experiment, který nemůže být s ohledem k dětem realizován. Neumím si představit, že by k tomuto někdo soudný své děti propůjčil a někdo soudný na takové představení své děti vzal.

5 2
možnosti
Foto

Paní Tobiášová, dostal jsem nejen mailem ten scénář, ale také rozpis zkoušek a list osob a obsazení, kde je moje dítě uvedeno mezi herci. Samozřejmě bych se dopustil pomluvy, pokud by informace nebyly pravdivé a já nemohl svoje tvrzení dokázat.

5 2
možnosti
Foto

Pan Ryšánek mi už odpověděl, že nechápe moje kroky, protože moje dítě prý bylo již inscenace vyřazeno. Mu to asi skutečně nedochází. Co ostatní děti? Osmileté nahradí jiným osmiletým a problém zůstává

10 7
možnosti
SN

:-) Trochu to od toho pána zavání pedofilií ! Magorovina !  JEho prožitek při pohledu na děti, které to budou sledovat,.....pro něj extáze!    R^

10 7
možnosti
DS

No tak to je síla, naprosto souhlasím!!!

10 6
možnosti