Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P47e57t85r 12C72i40h44l14á75ř 6929125206512

Jak se to dělá s falešným obviněním muže při posru o dítě 

http://www.youtube.com/watch?v=wzFr4EsUpv0

+1/0
25.10.2013 4:52

Z89d56e97n54ě26k 24S22k68ř98i82v95a62n 5954870419466

Přečetl jsem jen pár příspěvků a vzpomněl si na kamaráda. Se ženou se rozvedli teprve nedávno, ač spolu nežijí cca 5 let. Žádný soud jim po celou dobu nemusel upravovat styk s dítětem. Dcera žije u matky, ale s otcem tráví stejně času - všechny víkendy, školní volna, celé letní prázdniny atd.. Proti tomu, co se v jiných rodinách odehrává, idylka.

0/0
25.10.2013 0:29

J26a54r42d43a 20C22h27o48v42a20n42e80c 6921375443639

Zcela ojedinělá výjimka. Jeden případ ze sta tisíc.

Takovými výjimkami nemá smysl se zabývat, protože jsou zcela výjimečné.

0/0
8.11.2013 13:52

J52a94r61o67s10l67a86v 38Š14u22l48c 6741881498764

Milé dámy,co zde píšete je sice pravdivé,ale zavádějící,každý švec se drží svého kopyta.Je přece jen málo otců,co to myslí vážně,ale jsou i ženy,které se domnívají,že když dali dětem život,tak si mohou dělat,co chtějí.A bohužel i soudy a sociálka jim v tom přizvukují.Jako je to v mém případě.O děti jsem se steral od plínek,které jsem pral i žehlil,jezdil denně s kočárem,aby si máma mohla odfouknout,koupal,uspával,když povyrostli,jezdil na výlety na kole ,na víkendy na hory,v létě pod stan,nebo jen tak do lesa a na zahradě s nimi blbnout.A čeho jsem se dočkal?Po 10-ti letech,znudění u přiblblích seriálů vyhazovu(dům je jejích rodičů) ,byl jsem nudný než nový chlap kterého si našla.A u soudu pak bude tvrdit jak jsem nic nedělal a nevěnoval se.Uvědomte si,že tady máte větší práva než mi,o dětech většinou rozhodují také ženy,a kvůli pár pitomcům jsme házeny všichni do jednoho pytle.Tak proto,že jsem se dětem věnoval a nechci jim brát mámu ale rád bych péči střídavou jsem špatný a mstím se?Je to hanba v tomto státě,jak se rozhoduje a odkládá řešení.Přitom se dětí nikdo pořádně nezeptá.Zatím jsem se držel zpáky a bral ohledy na všechny lži a pomluvy,ale mám to zapotřebí,při neustálých potížích,které mám?Opravdu to jsou soudy pro děti?Nebo jste všichni tak zakomplexované,a lačníte jen po moci a penězích?Je to moc smutné dívat se jen z jedné strany.Není to o tom,zda je to muž či žena,vždy to je jeden rodič,co to zkazí.A odnesou to vždy jen ty děti.Proto hanba všem.A ty co jsi bez vinny,hoď kamenem.

+11/−1
21.10.2013 10:43

T52o13m66á58š 48H68o75l40e77k 6384580225156

R^

+1/0
21.10.2013 11:08
Foto

J81a40n75a 70M47a42j19o11v35á 4735452576663

Vypadalo to, jako docela zajímavý pohled na věc...než jste z nás ženských udělal zakomplexované a lačnící...no jo. Co už s vámi. Jste bez viny?

+3/−2
21.10.2013 20:49

V14i39t 97D72r52b58a91l 9435880774355

Plny souhlas. Je hromada zen (umyslne je nenazyvam matkami,protoze tento titul si nezaslouzi), ktere vyslovene brani otcum stykat se s detmi, ucelove a zamerne v nich vyvolavaji ''komplex zavrhnuteho rodice'' a pouzivaji je jako zbran proti otcum. Staci cist na internetu, kolik je u nas takovych pripadu. A soudy? Ty vetsinou daji za pravdu matkam.Co na tom, ze legitimizuji porusovani chartu lidskych prav,porusovani prav ditete na oba rodice a vsechny mezinarodni dohovory o pravech rodicu. Vim o cem mluvim, sam jsem si tim prosel a sve dite, ktere zije v Bratislave, jsem nevidel, neslysel uz prez 6 mesicu. Opakovane jsem podaval oznameni na policii, obratil se na socialku, soudy, referat rodiny mistniho uradu, nic nepomohlo. O dite jsem prisel jen kvuli pomstichtivosti a nenavisti teto zeny. Zajmy ditete jdou u mnohych zen stranou, priorotou se stava pomsta byvalemu!

+3/−2
22.10.2013 12:35

J77a95r93d75a 63C82h38o51v55a81n55e72c 6461765363569

To je naprosto obvyklý, standardní scénář.

0/0
8.11.2013 13:54
Foto

P39e75t26r 38C31i10h80l64á45ř 6429145856982

Domaci nasili pachane zenami na muzich je v CR temer zakazane tema. Existuje vsak v mohem mohem vetsim meritku

 http://xman.idnes.cz/domaci-nasili-na-muzich-0vc-/xman-styl.aspx?c=A121003_065626_xman-styl_fro

0/−2
21.10.2013 6:47
Foto

J29a70n91a 62M49a91j50o48v43á 4465512446923

Mne by ale fakt zajímalo, jak je to s těmi falešnými obviněními (nemyslím teď výkřiky do tmy, ale skutečně písemná podání). Existuje k tomu nějaká statistika?

x

Vím, že existují. A i to, že se podceňují. A dost mne zajímá, jestli k tomu existují nějaká čísla.

0/0
21.10.2013 14:11

L12i84b58o66r 60D94a25n12ě62k 4677721483

Nedávno jsem slyšel, že domácí násilí na mužích je mnohem horší než obráceně, protože většinou se žena nakonec rozhodne to někde říct a pak se většinou můžou všichni přetrhnout, aby ji pomohli. Když je to obráceně, tak se muž většinou stydí tak, že to nikde neřekne a když ano, tak se mu ještě vysmějí...

a pro odlehčení:

„Miláčku, mám pocit,že jsem podpatonflák.”

„Nejseš.”

„Ale jsem.”

„Řikám naposled, NEJSEŠ!” „Máš pravdu miláčku, nejsem..”

+4/0
21.10.2013 15:15
Foto

K14a76r24e38l 39B31o78h52á51č36e20k 1621207966834

:) tak bude nějaká relevantní odpověď anebo opět jen potřeba "soudní výpomoci" při argumentaci pod blogem?:)

+2/0
21.10.2013 14:37

T85o18m95á38š 73H93o37l97e95k 6164780815196

Děkuji panu Cihláři za pěkný článeček, kterému se dá vytknout jen to, že nic nového nepřináší a jen opakuje notoricky známé pravdy. Z pořadu "Máte slovo" jsem pochopil, že nový občanský zákoník, některé věci zkomlikuje a jiné může zlepšit. Souhlasím s panem Cihlářem, že potřebujeme hlavně lepší, rychlejší a předvídatelnou práci soudců tak, aby právo dětí napéči a výchovu obou rodičů nebylo jen prázdnou větou v Úmluvě o právechdítěte, Listině základních práv a svobod, zákoně o rodině a Haagské úmluvě o občasnkoprávních aspektech mezinárodních únosů dětí.

+4/−1
21.10.2013 2:35
Foto

J69a96n65a 13M29a23j45o25v36á 4195132246723

Ono je to potřeba opakovat...o tom nic.

+1/0
21.10.2013 20:49

J77a57r81d23a 59C49h26o71v25a98n53e57c 6191935813139

Lepší práci soudců si představuji tak, že by většinu návrhů na rozvod zamítli.

A pokud už by si odvoláním ženy ten rozvod vynutily, pak by soudci měli děti svěřovat do péče především otců - nebo aspoň přihlížet k výdělečným schopnostem rodičů tak, aby dítě svěřili spíše tomu, kdo nebude odkázán na alimenty a sociální dávky, ale uživí sebe i dítě bez cizí pomoci.

Jakmile by stoupl počet dětí svěřovaných po rozvodu do péče otců na 50 %, rozvodovost by  nejméně o stejných padesát procent poklesla, spíše ještě o víc.

+1/−2
22.10.2013 14:41

J25a81n84a 63K40l23a55i24n92o13v15á 7869437174973

Takže: neřešíte důvod rozvodu, hlavně to zamítnout ženě, že...:-/A svěřovat dítě tomu kdo má víc peněz? 8-oTo už je totálně na palici.Rv

+3/0
23.10.2013 8:35

J32a33r96d67a 53C76h25o84v83a80n40e59c 6211395893799

Proč?

Na palici je svěřovat dítě do péče tomu, kdo na to nemá.

0/−1
8.11.2013 13:55
Foto

A64l82e80š 81H89o63d64i60n98a 9160599318874

K otázce falešných obvinění z "domácího násilí": http://www.domacinasili.eu/

+3/−2
21.10.2013 1:02

M11o72n25i68k77a 75R53o55l29l51o70v78á 5583302156575

No,řekněme,že je určité procento ženských co jsou vypočítavé mrchy a jdou přes mrtvoly a je určité procento chlapů,kteří na vlastní dítě kašlou a dělají vše proto,aby platili trapné minimum,které není ani na boty ačkoli oni si i s novou partnerkou žijí víc než dobře.Ale to nejsou všichni,ne?Četla jsem dost blogů od pana autora,jemu,podle něj(druhou stranu jsme neslyšeli) stará ublížila a podle toho soudí všechny ženský...........

+5/−1
19.10.2013 23:22
Foto

V48l77a87d22i91m78í81r 43V72o25l59k83o 6820352257149

R^ jde prostě o to, že šmejdi mají navrch....oboupohlavně. Nejde o potřebu pomoci ženám či mužům, jde o pomoc slušným....zlatokopky, majetnické či mstivé matky stejně jako fotři neplatiči či násilníci by měli dostat stop. Otázka je, jestli to ty, co drží opratě práva vůbec vzrušuje.:-/

+11/0
19.10.2013 23:45
Foto

J67a56n87a 72M57a97j39o93v35á 4815882766433

přesně! R^

+1/0
19.10.2013 23:53
Foto

P19e22t41r 27C84i15h10l44á76ř 6679315906812

i slušný člověk začne zneužívat nefungování systému, pokud mu to bude opakovaně procházet. Ženy jsou tu vychovávány úřady k přesvědčení, že pouze ony jsou majitelkami dětí.

+6/−4
20.10.2013 13:16
Foto

J94a61n26a 68M72a93j36o65v20á 4115412416983

slušný nezačne, ani ho to nenapadne. A úřady vychovávají, tahle vlastnost je hluboce zakořeněná napříč společností.

+4/−1
20.10.2013 16:47
Foto

J49a48n93a 86M19a88j15o98v63á 4135272656963

oprava - úřady nevychovávají, uklepla jsem se na mobilu.;-€

+2/0
20.10.2013 18:15

T29o24m69á90š 88H65o81l75e12k 6764760655196

Ano, souhlas - slučný člověk nefunkční systém zneužívat nezačně. Neužívat ho začne jen neslušný člověk a pokud systém bude fungovat, tak ho ti neslušní nebudou moci zneužívat. Bohužel nejsou mezi námi jen slušní lidé a proto je tak důležité aby systém byl funkční.

+2/0
21.10.2013 2:38
Foto

J94a49n76a 98M21a98j84o85v65á 4605502896573

Ano, naprostý souhlas. Chce to rychlý, účinný systém. Jasná pravidla (Lidi mají méně tendencí porušovat to, co je jasně vymezeno s jasnou sankcí).

+1/0
21.10.2013 7:22

T42e84r81e41z58a 97H12a74j74k21o95v29a 5227742594320

Mozna z je to tak, ze matky se proste o deti staraji. Ataraly a budou starat.

+1/−3
20.10.2013 21:02
Foto

P46e71t26r 30C10i92h64l31á64ř 6919285806212

Takže, i když mě stará ublížila, tak máte pocit, že moje články mají poškodit všechny ženy, včetně Těch slušných? Proto podle Vás píšu? Abych plošně škodil ženám? Co když píšu proto, abych povzbudil zájem mužů o děti, upozornil na přehlížené problémy, které v důsledku škodí především dětem a ženám samotným? Vím dobře, že je mnoho druhů problémů a nejsou jednobarevné. Skoro v každém článku na to upozorňuji, že píši jen o té části, kterou dobře znám. Třeba tak, jako potápěč bude psát o potápění, ale ne o kosmonautice. Neznamená to, že mu to budete vyčítat a nutit ho o kosmonautice psát taky, v zájmu vyváženosti.

+5/−2
20.10.2013 12:16
Foto

K62a63r29e10l 40B33o96h92á70č27e78k 1631447306384

Demagogie a lhaní nikdy nepůsobí jako povzbudivý příklad...

+4/−6
20.10.2013 12:22
Foto

P80e78t97r 33C35i62h29l88á33ř 6699575486292

Pane Boháček, Vy tu veřejně píšete, že lžu, že jsem tedy lhář? Buďte tak laskav, a napište o tom víc. Rád bych věděl, kde lžu. Mohu se totiž mýlit, ale určitě ne lhát. Stojíte si za tím. A Vy? Co kdybychom to dotáhli až k soudu? Bud dejte zpátečku, představoval bych si omluvu, nebo mi dejte možnost Vás zažalovat

+5/−3
20.10.2013 12:29
Foto

K60a76r66e79l 31B63o21h57á75č28e80k 1511627396754

Směšné...žaluj :)

+3/−5
20.10.2013 12:59
Foto

P54e47t66r 65C72i36h49l84á92ř 6939555576432

Směšný jste jen Vy... Obviňujete ze lži bez konkrétní označení té lži.. To je jako kdybych napsal, že jste seděl za neplacení alimentů a prokázané týrání manželky. Obviňování bez důkazů, argumentace bez argumentů. Tomu se říká demagogie, ale dopouštíte se jí Vy. Ne já

+5/−3
20.10.2013 13:14
Foto

K74a94r40e82l 84B76o42h93á59č97e41k 1791197796154

Ještě něco stejně úsměvného, jako jsou vyhrůžky nebo nepochopení textu ?:)

+3/−6
20.10.2013 13:21
Foto

J60a27n81a 71M33a52j43o85v13á 4915742926203

petře, teď jste dokonalý klušák. Zcela zbytečné...co takhle místo útoků diskuse?

+1/−4
20.10.2013 16:50
Foto

P90e73t85r 75C15i77h82l79á86ř 6979665856952

Asi jste prehledla, ze jsem se o diskusi pokusil dokonce prvni tim, ze jsem pozadal o sdeleni, v cem konkretne pan demagog spatruje moji lez. Ale proc byste si nekopla. O co jste lepsi?

+3/−2
20.10.2013 23:27
Foto

J81a93n48a 34M84a63j56o44v34á 4755222826343

Já si taky myslím, že nemáte tvrzení podložené a to, že vymyšlených případů násilí je víc než skutečných je "dojmologie". A nazvat někoho demagogem...to tedy otevření diskuse není.

x

O žádné analýze domácího násilí, která by srovnávala skutečná a vykonstruovaná podání totiž nevím. Pokud vy ano, prostě sem s ní - to místo útoků. Jinak stačí přiznat, že se vám to tak jeví. Karel tu lež označil jednoznačně. 

x

Pro Vaše info - i já se s vykonstruovaným násilím potýkám. To ale neznamená, že vím, jak ten poměr je.

+3/−1
21.10.2013 0:14
Foto

P89e40t19r 37C89i19h83l31á12ř 6859225656742

Opakovane se tak vyjadruji policiste a psychologove. Napriklad pani Cirtkova a Sedlackova. Www.nasilinamuzich.cz www.agresorka.cz

+1/−2
21.10.2013 6:39
Foto

J40a96n34a 72M28a25j85o36v70á 4485462776173

Možná se špatně dívám, ale mohl byste mi fakt najít článek o těch falešných obviněních z domácího násilí? Já netlačím, jen by se mi to náramně hodilo a co jsem se ptala, tak mi všichni tvrdí, že tohle se nesleduje - podání na policii se odloží a dál se nepočítá, v případě soudních a sociálních spisů už to vůbec nikde není. Vím, že ten problém je vážný, ostatně - týká se i mého života. Ale čísla k němu prostě nemám a ráda bych měla. Nic víc za tím není.

+1/0
21.10.2013 20:54

T21e45r75e66z97a 72H92a80j86k51o70v59a 5187572124740

no agresorka je to prave....Rv vzdyt je to podvod! 

To je takovy trapas...to muze vymyslet jen stridavka. 

Vlastnikem neni nejaka sefredaktorka, ktera urazi pani Alici Schwarzer (coz je na zalobu) a pouziva nezakonne jeji jmeno ale vlatnikem je nejaky podvodnik pan Vodicka.

+1/0
23.10.2013 20:25
Foto

J78a18n35a 68M19a32j59o20v60á 4565962956963

Takovych jednostrannych informaci jsou hromady (na obou stranách), solidní informace se asi vůbec neevidují :-(.

0/0
23.10.2013 20:34
Foto

P28e90t71r 59C82i96h47l55á44ř 6869485716932

70 % jedňostranneho domaciho nasili pachaji prave zeny. A mate tam iodkaz na ten vas pruzkum http://xman.idnes.cz/domaci-nasili-na-muzich-0vc-/xman-styl.aspx?c=A121003_065626_xman-styl_fro

+1/−2
21.10.2013 6:45
Foto

K53a54r63e23l 20B67o83h61á91č39e21k 1191967886854

Jenže to je o něčem jiném :) Já souhlasím s tím, že agresorkami jsou i ženy a nehodlám ani zpochybňovat tezi, že v oblasti psychického týrání jsou na to i typy, které se dají nazvat směle specialistkami :) 

Jenže díky Tvému tvrzení v blogu ... sám tohle zpochybňuješ tím, že jsi napsal doslovně : " Velmi dobře ale vím, že většina obvinění z domácího násilí jsou smyšlená, ..." Protože tímhle obecným tvrzením zpochybňuješ jakékoliv hlášené domácí násilí, rtedy i to, co nahlásí muži, tedy i ty statistiky, na které sám odkazuješ :)

+2/0
21.10.2013 8:14

T64o16m50á75š 96H82o68l59e97k 6984340595636

Ony ty statistiky nejsou a ani nemohou být. Do statistiky lze zavést jen podání udělaná na policii. Ale jak do statistiky zavedete lživé tvrzení o domácím násilí pronesené u soudu o dětech. A o spousty tátů vím, že taková vylhaná tvrzení u soudu padají. Zkoušela to i moje bývalka. Unesla děti do ciziny a soudu tam pak řekla jak byla obětí domácího nasilá (naprosto nehorázná lež). Moje advokátka na to odpověděla otazkou "a jak vysvětlíte, že jste zprvu odjela z ČR sama a děti nechala několik měsíců u otce, než jste je odvezla sebou ?" Na to odpovědět neuměla a s domácím násilím už to pak nezkoušela....ale lživé obvinění to bylo

0/−2
21.10.2013 11:26
Foto

J29a44n31a 86M95a25j78o14v56á 4475452396213

no já chápu, že to ve statistikách nemusí být. Pak je ale potřeba se na ně neodvolávat...jen to totiž devalvuje celý obsah sdělení, což je škoda.

+1/0
21.10.2013 19:42
Foto

K45a36r60e60l 49B84o18h60á89č38e45k 1711747216844

On je rozdíl říct ...vím o tom, že některé ženy lžou a obviňují z násilí, které se nestalo ... 

anebo..."Velmi dobře ale vím, že většina obvinění z domácího násilí jsou smyšlená..."

Nebo si myslíš, že je to naprosto stejné?:) 

A o to jde ... nedevalvovat dobrou myšlenku, dobrou věc... a já osobně považuji střídavou péči za dobrý a u nás opravdu málo užívaný institut...tím, že ho budeš podporovat nedůvěryhodným způsobem :) 

Pochop jednu věc...nemám důvod, z principu, nevěřit sdělením z Tvého osobního života...tedy že se z Tvé bývalé ženy vyklubala potvora, která Tě připravila o dítě... nemám...do té doby, než začnu větřit výmysly, které se dají snadno prokázat :) A píšu Ti tohle proto, aby sis zkusil uvědomit, co je víc ...důvěra někoho nezaujatého anebo důvěra lidí stejně postihnutých - tím myslím "víc" proto, abys ovlivnil veřejné mínění a docílil změny v systému :) O mne ofc osobně nejde...ale zkus aspoň přemýšlet nad tím, co Ti tu píšu...ty, co mají obdobnou zkušenost, těm vlastně nic vysvětlovat nemusíš a půjdou s Tebou v jednom šiku...jenže když přesvědčíš i ty, co nemají stejnou zkušenost, získáš směrem k systému mnohem větší sílu :)

Anebo nad tím nepřemýšlej a hoď to za hlavu, jak uznáš za vhodné :)

+3/0
21.10.2013 20:23

T93o64m23á84š 17H30o41l56e18k 6334230815206

Petře, obdivuji vaši trpělovost s pokusem o diskusi s Karlem Boháčkem, kterému o žádnou diskusi nejde.

+1/−2
21.10.2013 2:21

L81i18b67o15r 46D84a46n41ě98k 4467591493

Naštěstí jsem nezažil ani jednu variantu a jsem tu takřka jako nestraník.

Kamarád kamaráda (ne víc jich v tom příběhu nebylo, aby to bylo jedna babka povídala..)  si začal s jednou holkou. Poznali se při studiích v Brně. On asi z Brna ona z Olomouce. Na konci školy on dostal dobře placenou práci v Praze a ona otěhotněla. Tak řekl, že se vezmou a ona se odstěhuje k němu do Prahy. Rezolutně odmítla, že chce bydlet v Olomouci. Horko těžko našel podobnou práci za něco horší peníze v Brně a ať se tedy nastěhuje k němu do Brna a do Olomouce může jezdit každý týden, že už to není tak daleko. A Ona stejně řekla, že pokud nepůjde do Olomouce, tak nic nebude, že je jí to jedno, že si na něm ty peníze stejně vysoudí...  takže co vy na to emancipované ženy?

A druhý pohled? Držte se stolu. Jedna velice blízká známá žila 7 let s jedním mužem. Cholerik, ale nějak to zvládali a měli se rádi. Pořídili si dítě bez svatby. Po roce a něco se od něj ale odstěhovala. Protože začal vybuchovat častěji a házet nádobým. Tvrdí že nechtěl, ale přesto ji několikrát zasáhnul a už se bála i o malou. Tak odešla s tím ,že si to má v hlavě srovnat. On vše slíbil s tím, že ji i doveze všechny věci... Tři měsíce na to už měl novou ženskou která s ním čekala dítě. A žili v bytě, který předtím byl napsaný na mou kamarádku a neplatili nájem, elektřinu a plyn. Když na to přišla, tak ho konfrontovala a on, že to vše vyřídí ať si nedělá starosti. Akorát řekl, že všechny společné věci a věci pro malou jim zabavili a nemůže jí je dovézt...

Na dluhy kašlal, takže naskákali penále a soudní výlohy. Kamarádka se díky anonymu dověděla, že milá nová přítelkně má FB s veřejným přístupem a tam si všimla, že všechny věci, které byli její, společné, nebo koupené pro dceru, používají vesele pro sebe a svého nového potomka. Vyhýbá se tomu, že si pro věci chceme přijet, že furt není doma. Alimenty nebyli soudně přiznané, jen se tehdy domluvili ,že bude posílat co bude moct... Jak vyšli najevo ty dluhy a exekuce, přestal

+2/0
19.10.2013 23:02

L51i13b38o16r 84D24a30n13ě92k 4207901333

platit aby neměla na právničku a když už, aby byla vidět snaha, tak ji poslal třeba 2x 500 za měsíc a podobně s výmluvami, že malej je nemocnej a utráceli za věci pro něj, nebo že se rozbilo auto a pod.

Z dluhu okolo 20 - 30 tisíc se stal dluh hodně přes 100 tisíc a splátkový kalendář má slečna 6 000 měsíčně a příjem z mateřské 3 800....

+2/0
19.10.2013 23:05

T60e31r90e13z78a 51H36a36j12k96o78v80a 5697402344890

Ze na nem penize vysoudi? Jake penize? Tim byly mysleny asi alimnty, nic jineho vysoudit nemuze. DOufam, ze alimenty vysoudila, kdyz je dotycny nechtel platit. Co maji spolecneho alimenty s emancipaci?

+1/0
20.10.2013 21:06

L73i52b94o27r 63D45a65n26ě13k 4507331193

Pokud narážíte Terezo na první příběh - tak asi vysoudí, ale doufám ,že nejmenší možnou částku. Protože dotyčný muž si slečnu chtěl vzít a zajistit společné bydlení a vše okolo společného života. Drahá slečna si ale řekla, že se ji nechce z teplého hnízdečka rodičů, že raději kopne chlapce někam a bude od něj pobírat peníze. A pokud se vám tento přístup právě líbí...

Takže na tohle narážím s emancipovaností - "muži nám jen ubližují a opouštějí nás a přitom jsme tak hodné duše, do jedné"

+1/0
21.10.2013 15:11



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.