Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Bezvadně napsáno!

Zasloužená karma R^R^R^

8 1
možnosti
ND

Mluvíte mi z duše...

8 0
možnosti
TH

Nazdar, proč máte dojem, že se feminismus vylučuje s radostí z komplimentu, ze vzbuzeného zájmu, z getlemanství?

To je snad to nejprimitivnější vnímání, jaké může být. Nestraší vás náhodou ve snu zlé feministky-mužatky s vousatou bradou, které nenávidí muže a chtějí upalovat ženské, které se rozhodnou vdát a mít děti? ;-D;-D;-D

Jen černá a bílá?

Nemáte na víc?

Já rozhodně feministka jsem - a věřte mi, že když mi muž podrží dveře, nedělá mi nic větší radost než se na něj usmát, navíc mám celý den lepší náladu.

Akorát se s tím rozhodně nevylučuje to, že když naopak já podržím dveře chlapovi a on projde bez pohledu a reakce, bez milosti mu nejemně vysvětlím, že nejsem služka ani držák ;-D

2 11
možnosti
TH

P.S.: řeknu vám tajemství, ju? Ale nikomu to neříkejte. Ono i pro vás to bude těžký šok - zrovna ty feministky zrovna za ty mámy na mateřské sakra bojují. Ony se totiž docela snaží, aby co nejméně nastávala situace "žena se ve 30 letech rozhodne mít děti = profesně se v podstatě odrovná a stává se ve všem závislá na svém druhovi, který pokud např. selže a uteče, tak má žena s dětmi existenční potíže + okolí jí ještě řekne, že si za to může sama, protože si blbě vybrala partnera." Feminismus rozhodně právě za uznání důležité role matky bojuje a snaží se, aby byla tato pozice ve společnosti více uznávána, oceňována a méně znevýhodňována. Pokud se mu to podaří, rozhodně se spousta žen stane mámami ochotněji - jednoduše se budou cítit bezpečně.

1 9
možnosti
JZ

"Pohlaví jsou jen dvě. Aspoň pro mě. Ty ostatní mě nezajímají... nic proti ním nemám."

Pěkné;-D. Tím je krátce shrnuta logika celého textu.

4 0
možnosti
PD

nebo: Taková společnost ctí spravedlnost a rovnost, váží si svých občanů bez rozdilu.

Zdroj: https://petrcihlar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=746833...a celý text je přesným opakem

0 0
možnosti