Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FH

Bouše

9. 3. 2011 10:18
Baví mě, jak si některé diskutérky utvořily

nekompromisní názor na problematiku střídavé péče jen na základě své negativní zkušenosti. :-)

0 0
možnosti
PC

p_c

9. 3. 2011 10:53
Re: Baví mě, jak si některé diskutérky utvořily

Negativní, ale i pozitivní. Viz můj myslím poslední článek o prezentaci v parlamentu. Moje hodnocení podporuje oficiálně ospod

0 0
možnosti
JN

DahliaPinata

9. 3. 2011 10:06
Rozchod

Obávám se, že rozchod rodičů je téměř vždycky pro dítě špatný. Výjimkou jsou případy, kdy jeden z rodičů je alkoholik/alkoholička (abych nebyla napadena, že z toho obviňuji jen muže), dlouhodobě zanedbává své povinnosti vůči dítěti a partnerovi nebo se vůči dítěti a partnerovi/partnerce chová násilně. V ostatních případech je třeba nejprve hledat jiné řešení. Rozvod z malicherných příčin, aniž bychom se snažili situaci zlepšit a řešit je nezodpovědnost vůči svým dětem.

0 0
možnosti
FH

Bouše

9. 3. 2011 10:15
Re: Rozchod

Ještě horší než rozchod je však komedie, kterou se někdy rodiče snaží před dětmi hrát v domnění, že je to pro jejich dobro. Dítě však většinou velmi rychle pozná, že něco není v pořádku a trápí se víc, než kdyby se mu na rovinu řeklo, jaká je situace.

0 0
možnosti

doriana_

9. 3. 2011 9:53
Ano, co je mi do toho,

že dítě psychicky rozbourám, hlavně, že mám svoje právo na jeho půlku, já chudinka diskriminovaný muž...Dělá se mi z toho špatně, vždyť na soudech jsou od toho, aby hájili zájmy dítětě. Takže pokud svěří dítě do péče matky (nebo otce), prostě jednoho rodiče, tak asi ví, proč. A pokud někomu vadí v 21.stol., že soudkyně jsou ženy, to je jeho problém. Navíc většina mužů o to nestojí a nestála,což je fakt.

0 0
možnosti
G

Gmur

9. 3. 2011 10:04
Re: Ano, co je mi do toho,

Neco o otcich co by chteli stridavku: Z pravni poradny Profem.

"Dobrý den,obracím se na Vás s tímto dotazem.Po 7 letém manželství se chci s manželem rozvést (manželství bylo pro mě deprimující,manžel mě odříznul od peněz,nekomunikoval,urážel mě a ponižoval)Poté si našel milenku a já jsem se rozhodla pro rozvod.Když jsem mu to sdělila,vrátil se okamžitě domů a začalo peklo.Vyhrožoval mi,že mě připraví o děti (máme dvě 4 roky a 1,5), že mě připraví o všechno a ještě budu platit dluhy.Když jsem mu řekla,že jsem na to připravená a že o všem rozhodne soud,tak změnil taktiku,začal mi vyhrožovat sebevraždou a demonstrativně ji předvedl.Volala už jsem 2 x policii,kdy oni byli svědky,že manžel vyvádí,nenech v noci vyspat děti.Já jsem již zažádala o svěření dětí do péče a teď čekám.Jsem na mateřské,pobírám 3.800,-

0 0
možnosti
R

Ryp.

9. 3. 2011 9:11
Asi (ne)víte, o čem mluvíte

Před x léty jsem žádal syna do střídavé péče a odpovědi mi bylo:

Zákon máme, ale chybí zkušenosti, tak to necháme tak!

Každá další komunikace o tom, jak chtějí nazbírat zkušenosti když se jim brání, vedla k protiutoku vůči mé osobě.

Věřím, že od te doby se situace zlepšila, ale souhlasím s tím, že na rozdíl od žen, (někteří) muži nejsou zvyklí sedět na prdeli a nechat se živit.

0 0
možnosti
G

Gmur

9. 3. 2011 8:53
okamura keca

Muzi diskriminovani nejsou. !!!!Materskou si nebere vubec zadny muz. A RODICOVSKOU, urcena pro otce ,si berou tak max 2 % otcu. Vec je jasna. 98 % otcu se o dite DOBROVOLNE ve stridave peci nestara. Citat z ww.profem.cz:

"Návrh vychází ze západoevropské praxe, kde je do střídavé péče svěřováno velké procento dětí – třeba ve Skandinávii až 40 %. Jenže… Otcové těchto dětí byli povinně na mateřské dovolené! Dokážou a chtějí se o své děti postarat.

Nejsou zvyklí hodit je na krk mamince, až už té jejich nebo dokonce své vlastní.

Ti mají tak silně zakořeněné tradiční rozdělení rolí v rodině, že sami o střídavou péči nejeví zájem, přestože současný zákon ji umožňuje a ve většině případů je žadatelům o tento způsob uspořádání rodiny vyhověno! Soud může dokonce schválit střídavou péči i přes nesouhlas jednoho z rodičů. Jenže mužská emancipace ve výchově dětí nedospěla spontánně tak daleko. Většina otců prostě o střídavou péči zájem nejeví, a to žádný zákon nezmění."

To je jasne stanovisko.

0 0
možnosti