Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Krasavicee

26. 8. 2011 23:26
0 0
možnosti
PC

p_c

27. 8. 2011 5:33
Re: Chce to protestní hladovku, pane Cihláři! Jako pan Fiala!

Dobry den, paní Korbelová. Pan Jedlička už o podobných věcech uvažoval. O hladovce ale ne.

0 0
možnosti
PC

p_c

27. 8. 2011 6:41
Re: Chce to protestní hladovku, pane Cihláři! Jako pan Fiala!

V článku paní Vodičkové je uvedeno, že otec bránil matce v kontaktu s dítětem. Není už uvedeno, že to bylo asi 3 týdny a na doporučení psychoožky i samotné sociální pracovnice, která na to samozřejmě zapomněla

0 0
možnosti
PC

p_c

27. 8. 2011 6:54
Re: Chce to protestní hladovku, pane Cihláři! Jako pan Fiala!

Pokud myslíte pana Fialu z K213, nemá s případem a se mnou nic společného. Vaše snaha mne diskreditovat spojováním s ním je už úsměvná. Domnívám se, že by se mnou FIala v mnoha vecech nesouhlasil tak, jako já s ním . Například nikdy by nenapsal tento článek: http://petrcihlar.blog.idnes.cz/c/207266/Muz-muze-zena-musi.html A nebo tento: http://petrcihlar.blog.idnes.cz/c/176825/Jak-donutit-muze-k-zajmu-o-sve-deti.html Snažíte se pomocí manipulací a lží ovlivnit čtenáře a diskreditovat mne proto, že jsem na Vašeho přítele podal trestní oznámení za pomluvu

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

27. 8. 2011 15:18
Re: Chce to protestní hladovku, pane Cihláři! Jako pan Fiala!

Pane Cihláči, vy se nemusíte nic domnívat. Jste s Fialou jedna ruka, jak ostatně vyplývá se sdělení na stránkách K 213.;-D

1 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

27. 8. 2011 16:14
Re: Chce to protestní hladovku, pane Cihláři! Jako pan Fiala!

Pane Cihláři, jste si skutečně tak jist, že nemáte s Fialou a on s vámi nic společného?;-D

pc reaguje:Achmede. Tím, že jsem sundal logo z není pochyb o tom, že to není diskuse K213. Poté, co jsem to udělal, jsem s panem Š telefonoval. Asi 20 minut potom, co mi napsal. Zdá se, že mám k vedení K213 bližší spojení, než ty. Možná bych měl školit já Tebe ;-)

1 0
možnosti